AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 På søndag matchet jeg med en jente på happn som skrev til meg og etter hvert spurte om snappen min. Jeg gir henne denne, og hun legger meg til med en gang. Jeg sender henne så en snap med en selfie hvor jeg skriver "Hei:)". Rundt to timer senere får jeg snap tilbake hvor hun sender bilde av hva hun ser på TV. Ingen tekst. Lignende situasjoner har også skjedd tidligere, og det går egentlig ganske mye inn på meg. Forstår ikke hvorfor hun plutselig mistet interesse, har jeg gjort noe galt? Jeg har et par selfies på profilen som er ca et år gamle, og har ikke endret meg betydelig utseendemessig, så det er ikke pga catfish. Forstår ikke helt hva hun forventet. Hun kan jo se hvordan jeg ser ut fra bildene på profilen min, og så tar hun initiativ til å spørre om snappen min, men når jeg sender bilde av meg på snap og skriver "hei" så er hun plutselig ikke interessert lenger? Noen som har opplevd noe lignende, eller har peiling på hva som skjer? Anonymkode: b64fb...b5d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg hater å få selfier, skikkelig offturn, uansett hvor fin fyren er. Anonymkode: 5a18f...4e4 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater å få selfier, skikkelig offturn, uansett hvor fin fyren er. Anonymkode: 5a18f...4e4 Hva kunne du ønske gutten sendte som første snap istedenfor? Poenget mitt med å sende selfie først er bare å vise at jeg ikke er catfish eller fake profil eller noe. Anonymkode: b64fb...b5d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hater å få selfier, skikkelig offturn, uansett hvor fin fyren er. Anonymkode: 5a18f...4e4 Jeg også. Jeg har sett fyren på datingappen og trenger ikke se flere bilder. Når første mld på snapchat er en selfie ligger det som regel alltid også en forventning og etterhvert mas om selfie tilbake. Og sånt orker jeg bare ikke lenger. Jeg kan godt sende bilde av hvor jeg er hen, hva jeg driver med osv. Men sånn 20 selfier om dagen med "her er trynet mitt på bussen", "her er trynet mitt på legekontoret", "her er trynet mitt rett etter at jeg har prøvd den nye Fanta-smaken" Blir sykt stressa av sånt og orker ikke. Anonymkode: 621d3...7dd 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Noe av livet ditt og ting som skjer rundt deg. Send selfie hvis hun spør Anonymkode: 5a18f...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Hva skal hun svare på "hei", når dere allerede har avtalt å dele snap? Hvorfor kan du ikke sende en snap av noe du driver med? Manneselfier er kleint Anonymkode: 90baa...3ed
McMary Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Enig med de andre her; ikke send selfie med det første! Det kan du heller gjøre mer "tilfeldig" en senere dag når du er ute på noe om du absolutt vil, om dere ikke allerede har møttes. Jeg trenger ikke selfie av en jeg har bestemt meg for å treffe ut fra profil og chat, er bare kleint. Endret 18. oktober 2022 av McMary
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Du gjorde ingenting galt! Vil heller si det er dem som er sære. Som ikke hadde nok sosial iq til å tilpasse sin snappe-stil etter din snappe-stil. Mange som sender selfier til hverandre og som svarer med selfies. Vil si det er ganske normalt. Opplever det hele tiden mens jeg dater. Er jo bare sykt rart å få bilde av en tv-skjerm uten noe tekst?? Hva skal man si til noe slikt? Det hadde jeg tenkt hadde vært kjedelig. Skriv i det minste en tekst. Så man kan få i gang en samtale. Rar dame. De gangene jeg har sendt bilder av random ting jeg gjør til menn, uten tekst, så svarer de sjeldent. Så det har jeg sluttet med. Anonymkode: 73a2a...ea1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 Det hadde ikke noe med bildet ditt å gjøre. Jeg opplever det her hver eneste gang jeg utveksler snap med noen fra tinder! Da forsvinner innsatsen helt (uten at jeg har sendt de selfie) og chat for å bli kjent går over til meningsløse bilder. Jeg har innsett at dette er folk som egentlig ikke er klar for å møte noen men som bare liker å ha noen tilgjengelig der for oppmerksomhet på sine premisser. Hvis du er skikkelig interessert i henne kan du skrive i morgen til henne noe ala "Hei! Jeg lurte på om du vil bli med på date på fredag? Vil vise deg et digg spisested!" Da får du avklart fort om hun er interessert i å møtes og hvis ikke så bare glem henne. Sånn meningsløs snapping kommer man ingen vei med og personlig syns jeg det er ekstremt tafatt Anonymkode: dad18...7da 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 Send snap av noe du gjør, gjerne noe litt interessant som jobb eller hobby. spør henne om noe hvis du ønsker en samtale, ikke bare skriv hei. og jeg støtter de andre her, ikke send selfie som første snap. Det handler ikke om utseendet, men at det blir kleint og fort litt «selvgod, se på meg» opplegg Anonymkode: 785db...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå