Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt deprimert og misfornøyd i ekteskapet i det siste, og jeg har kommet til meg selv og har lyst til å glede og overraske mannen min. Jeg jobber mye og har ikke all verdens overskudd, men vil gjerne spre glede!

Vi har sex flere ganger i uka, jeg suger ham hver gang, og jeg får også flere orgasmer hver gang, så han vet at jeg er fornøyd. Men det er mest "hverdagssex", og det samme igjen og igjen. Vi har begynt å eksperimentere litt, men kom gjerne med forslag!

Men ikke bare sex. Jeg vil muntre opp mannen min generelt. Klarer selvsagt å tenke ut ting selv, men tar gjerne imot kreative forslag!

Anonymkode: f903d...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette høres veldig bra ut jeg. Men å gå ut og spise for å så dra hjem å ha sex kan kanskje glede mannen din. Er jo alltid hyggelig å bli spurt om man vil spise på restaurant. Det setter han kanskje pris på. 

Anonymkode: 96466...75c

• Hjerte 1
Skrevet

Du har vært misfornøyd og deprimert i ekteskapet, men dere har sex flere ganger i uken.. 

Den mannen må gjøre mye husarbeid, det er sikkert og visst. 

Anonymkode: b87d8...918

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du ikke allerede gjør det, la han ta deg i

rumpa. De aller fleste menn digger det. 

Anonymkode: fdae5...284

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor deres grenser går, men det er mye man kan prøve ut som ikke krever så mye. 
Analsex er allerede nevnt. Ellers vil jo andre stillinger, andre steder og kanskje at du overrasker han med hvor og når være aktuelt. 

Finnes også div. leketøy som man kan ha mye gøy med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har vært misfornøyd og deprimert i ekteskapet, men dere har sex flere ganger i uken.. 

Den mannen må gjøre mye husarbeid, det er sikkert og visst. 

Anonymkode: b87d8...918

Haha. Han gjør mest husarbeid, der kan jeg absolutt bli bedre. Men jeg mister ikke sexlysten når jeg er deprimert.

• Liker 1
Skrevet
Sarah93 skrev (Akkurat nå):

Haha. Han gjør mest husarbeid, der kan jeg absolutt bli bedre. Men jeg mister ikke sexlysten når jeg er deprimert.

Og nå svarte jeg visst ikke som anonym, men det er OK. Er jeg som er TS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...