AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Vi hadde vinduet oppe nå for å lufte så hører jeg at naboen krangler med sønnen på 18/19. Han gjentar "jævla hore, du hjelper meg aldri. Dra til helvete jævla bitch" Jeg har småbarn hjemme og måtte lukke vinduet Veldig fort. Er dette normalt i dag og må jeg gjøre meg klar for slikt når mine blir eldre ? 😭 Anonymkode: 5e516...b33 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Tror ikke det er veldig vanlig. Har unger fra 15 til 21, aldri opplevd noe sånn. Unger gjør vel stort sett opprør dersom de føler at de ikke blir sett eller respektert. Vær grei med ungene så er de vanligvis greie igjen. (Jada, unntak finnes) Anonymkode: fd533...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Tror noen få er sånn. Jeg har barn på 16 og 21 år, og de har aldri sagt noe lignende til meg. Ja, de kan bli sinte, men de sier ikke stygge ting til meg av den grunn. Anonymkode: 66c20...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Vil ikke si at det er vanlig nei. Selv har jeg aldri hørt om noen jeg kjenner som har opplevd det. Men finnes jo selvfølgelig unntak. Kan jo også hende det ligger mer bak historien - det vet vi jo ikke om det gjør. Anonymkode: e87e5...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Verken vanlig eller greit å kalle noen i det hele tatt for slikt. Høres ikke ut som en fin fyr det der... Anonymkode: 526b6...66d 1 1
Sommer2464 Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Nei det er ikke vanlig og ei heller greit. 1 1
Million Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har en sønn i tjueårene, og han har aldri kalt verken meg eller faren sin for noe stygt. Ikke noe, selv ikke i puberteten når hormonene flyr. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Overhodet ikke vanlig. Kan jo være noe diagnose, rus eller manglende oppdragelse inne i bildet. Anonymkode: 45546...216 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tror ikke det er veldig vanlig. Har unger fra 15 til 21, aldri opplevd noe sånn. Unger gjør vel stort sett opprør dersom de føler at de ikke blir sett eller respektert. Vær grei med ungene så er de vanligvis greie igjen. (Jada, unntak finnes) Anonymkode: fd533...4ef Slik ts gjenga det, hørtes det ikke ut som opprør, men mer som en som kanskje har hatt en litt for grei mamma. Anonymkode: ceab5...315 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Overhodet ikke vanlig. Kan jo være noe diagnose, rus eller manglende oppdragelse inne i bildet. Anonymkode: 45546...216 Jeg tror det er en diagnose inn i bildet. Vet ikke. Ble litt redd da jeg hørte de tingene han sa. Anonymkode: 5e516...b33 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er en diagnose inn i bildet. Vet ikke. Ble litt redd da jeg hørte de tingene han sa. Anonymkode: 5e516...b33 "Normale" unger kaller ikke foreldrene sine for sånne ting. Det må være noe galt med den fyren du hørte. For meg hadde noe sånt vært lås på døra for poden. Som 19 åring hadde han da fått pelle seg ut og skaffe sin egen inntekt og flytte hjemmefra. Utakknemlige drittunger som er så stygge i kjeften hadde jeg ikke giddet å fø på en dag lenger enn jeg måtte. Dvs til de er ferdige med videregående som 19 åringer (forsørgelsesplikten opphører da). Anonymkode: 645b1...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 Hva andres unger gjør, aner jeg ikke. Dette hadde ikke blitt godtatt i dette huset ihvertfall! Jeg vil gjette at det ikke er normalt. Anonymkode: a63e8...e16 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 Det er ikke vanlig. Av alle mine venner, er det bare ei som har blitt kalt stygge ting av tenåringen sin. Han sa: «Mamma du er ond, du har ødelagt livet mitt.» Men ikke en gang han kalte moren for hore eller bitch. Mine egne ungdommer kaller meg for «den beste mammaen i alle universer». De har faktisk aldri sagt noe stygt til meg. Hvis de er irriterte på meg eller mannen min, så sier de til den andre forelderen: «Jeg er glad i deg, jeg!». Underforstått at de akkurat da ikke er glad i den de er irritert på. Men det sies med et glimt i øyet. Anonymkode: f37ef...248
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "Normale" unger kaller ikke foreldrene sine for sånne ting. Det må være noe galt med den fyren du hørte. For meg hadde noe sånt vært lås på døra for poden. Som 19 åring hadde han da fått pelle seg ut og skaffe sin egen inntekt og flytte hjemmefra. Utakknemlige drittunger som er så stygge i kjeften hadde jeg ikke giddet å fø på en dag lenger enn jeg måtte. Dvs til de er ferdige med videregående som 19 åringer (forsørgelsesplikten opphører da). Anonymkode: 645b1...ea2 Herlighet. Du vet ingenting snnet enn det som står i hi, hjelpes Anonymkode: 19020...bc2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Skrevet 18. oktober 2022 Altså en gang har du hørt noe og du vet ingenting ellers om hva som ligger bak osv . Anonymkode: 19020...bc2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke vanlig. Av alle mine venner, er det bare ei som har blitt kalt stygge ting av tenåringen sin. Han sa: «Mamma du er ond, du har ødelagt livet mitt.» Men ikke en gang han kalte moren for hore eller bitch. Mine egne ungdommer kaller meg for «den beste mammaen i alle universer». De har faktisk aldri sagt noe stygt til meg. Hvis de er irriterte på meg eller mannen min, så sier de til den andre forelderen: «Jeg er glad i deg, jeg!». Underforstått at de akkurat da ikke er glad i den de er irritert på. Men det sies med et glimt i øyet. Anonymkode: f37ef...248 Dette hadde jeg reagert på Anonymkode: 19020...bc2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Skrevet 18. oktober 2022 Ikke vanlig, men hva vet du om de foreldrene? Anonymkode: e1fda...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #18 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde vinduet oppe nå for å lufte så hører jeg at naboen krangler med sønnen på 18/19. Han gjentar "jævla hore, du hjelper meg aldri. Dra til helvete jævla bitch" Jeg har småbarn hjemme og måtte lukke vinduet Veldig fort. Er dette normalt i dag og må jeg gjøre meg klar for slikt når mine blir eldre ? 😭 Anonymkode: 5e516...b33 Mine ungdommer kunne aldri ha kalt meg noe slikt! De har egentlig aldri kalt meg noe negativt noen gang. Oppdra barna dine, så går det helt fint! Anonymkode: 3e440...960
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg kalte mamma mye stygt da jeg vokste opp, vi «sloss» også. Mamma sliter med sinneproblemer det samme gjøre stefaren min. Vokst opp med at man sier stygge ting til hverandre for å såre. Det kan være slik det er der også, vet aldri hvordan det er bak lukkede dører. Var jævlig mot folk til jeg var sånn rundt 22, nå er jeg 32 og rake motsetningen og ser hvorfor jeg var som jeg var som barn. Anonymkode: 49772...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #20 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke vanlig, men hva vet du om de foreldrene? Anonymkode: e1fda...b1e De er utrolig hyggelige. Det er også deres to andre barn. En av hans søstre på 16 har sittet barnevakt for oss en del ganger. Hans søsken er hjelpsomme, høflige og virker å være harmoniske veloppdratt. Anonymkode: 5e516...b33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå