Auri Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 De siste dagene har jeg blitt logget ut av Kg flere ganger hver dag. Det skjer vanligvis aldri. Skjedd siden lørdag. Jeg bruker Firefox på iOS 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. oktober 2022 #2 Del Skrevet 19. oktober 2022 Hei, Du har huket av for at du skal forbli innlogget på enheten? @TSP - har du noen gode forslag her? Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ja, og tidligere har det aldri vært noe problem, jeg går måneder mellom hver gang jeg blir logget ut. Men de siste dagene er det flere ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Dytt, dette skjer enda. Har oppdatert Firefox, og det er ingen andre nettsider jeg er logget inn på som dette skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. oktober 2022 #5 Del Skrevet 26. oktober 2022 Auri skrev (På 23.10.2022 den 17.51): Dytt, dette skjer enda. Har oppdatert Firefox, og det er ingen andre nettsider jeg er logget inn på som dette skjer. Skjer det nå fortsatt er oppgradering av forumprogramvaren? Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 26. oktober 2022 Edie skrev (3 timer siden): Skjer det nå fortsatt er oppgradering av forumprogramvaren? Edie, adm. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 Auri skrev (18 timer siden): Jepp. Ok, da maser jeg på @TSP igjen. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 28. oktober 2022 #8 Del Skrevet 28. oktober 2022 Auri skrev (På 18.10.2022 den 15.27): De siste dagene har jeg blitt logget ut av Kg flere ganger hver dag. Det skjer vanligvis aldri. Skjedd siden lørdag. Jeg bruker Firefox på iOS 16. Hei, jeg kan ikke se noen grunn til at det skal skje. Har du prøvd å bare oppdatere siden noen ganger (mens du fremstår som utlogget) for å se om du fortsetter å være utlogget over flere sidevisninger? Prøv det gjerne neste gang for å avklare om det bare er noe som skjer midlertidig på en sidevisning eller to, eller om du fortsetter være logget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå