AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 Erfaringer? jeg bestilte noe der i dag tidlig (08.00) og ser de reklamerer med at de sender ordere som kommer inn før 14.00 samme dag. På mine ordere står det at bestillingen er blokkert. Synes det var litt rart. De har stengt så får ikke tak i de før i morgen. Synes forøvrig siden ser litt shady ut i og med at de selger varer ganske mye billigere enn andre plasser. Anonymkode: f1704...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Bare navnet lyser SHADY. Bare å kansellere og holde seg unna. Anonymkode: ebbbf...5fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 https://no.trustpilot.com/review/www.shopping4net.com 33% har gitt 1 stjerne. Anonymkode: 22d4d...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 18. oktober 2022 #4 Del Skrevet 18. oktober 2022 Enig i at navnet høres useriøst ut, men jeg har bestilt linsene mine derfra i kanskje åtte år nå om ikke mer, og det har gått helt supert hver gang. Gjorde det sist nå for bare en måneds tid siden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Del Skrevet 18. oktober 2022 Nevian skrev (2 minutter siden): Enig i at navnet høres useriøst ut, men jeg har bestilt linsene mine derfra i kanskje åtte år nå om ikke mer, og det har gått helt supert hver gang. Gjorde det sist nå for bare en måneds tid siden. Takk for svar. Så bra 👍🏼 har du noen gang opplevd at ordrestatus står som blokkert? Anonymkode: f1704...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 18. oktober 2022 #6 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar. Så bra 👍🏼 har du noen gang opplevd at ordrestatus står som blokkert? Anonymkode: f1704...561 Ikke som jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har shoppet myyyye der, men jeg har aldri opplevd å få orderen min blokkert. Anonymkode: 7040c...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå