Gå til innhold

Gutt født uten penis, legene anbefaler kjønnskifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dagbladet.no/nyheter/ga-legene-penis-sjokk/77484558

Sitat

I tidsskriftet skriver legene at det beste er operere gutten og gi ham kvinnelige kjønnsorganer.

- Hos unge pasienter anbefales tidlig kjønnskifte og feminiserende genitalplastikk, skriver de.

De anbefaler også at gutten - hvis foreldrene velger å bytte kjønnet hans - blir satt på østrogenbehandling når han kommer i puberteten, slik at han ikke får ansiktshår og dypere stemme.

Det er foreløpig ikke kjent hva guttens foreldre velger å gjøre.

Barnet er født gutt, selv om de gir han vagina, så vil jo barnet fortsatt føle seg som gutt vil jeg tro?? Skjønner ikke hvorfor de skal gjøre barnet til en jente fordi barnet mangler penis?!

Anonymkode: da5a6...368

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg hatt mikropenis ville jeg også blitt trans.

Anonymkode: e5446...db2

• Liker 1
Skrevet

"Hyyyyl og skriiiik hva med garderobene våre!!! Hjææælp kjønnsorganer åneiii hva med sikkerheten vår!?!? Skriiiik og hyyyyyyl!!!"😭😭

Sånn, da var det gjort, så da slipper de trigga som har klikket i alle tråder om transpersoner, å bidra med noe mer.

Anonymkode: 59fd8...a3b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

The Boy Who Was Turned Into a Girl | Documentary Heaven

her er ett annet tilfelle hvor en gutt ble etterlattt uten penis på grunn av problemer med en omskjæring. Valget falt derfor å gi ham kvinnelige kjønnsorgan, og påstå at dette var en jente.

problemet var jo selvfølgelig at barnet fremdeles følte seg som en gutt på innsiden, og dette førte med seg en rekke komplikasjoner senere i livet. I stedet for å bare la barnet vokse opp som det kjønnet man faktisk var blitt født med. 

Anonymkode: d2d4e...f74

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da kan barnet få ta det valget selv når barnet er blitt voksen/moden nok til å forstå hva det vil si.

Anonymkode: da5a6...368

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Mange har jo mikropenis, da damer er så kravstore nå for tida.

Anonymkode: 8613b...f7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

"Hyyyyl og skriiiik hva med garderobene våre!!! Hjææælp kjønnsorganer åneiii hva med sikkerheten vår!?!? Skriiiik og hyyyyyyl!!!"😭😭

Sånn, da var det gjort, så da slipper de trigga som har klikket i alle tråder om transpersoner, å bidra med noe mer.

Anonymkode: 59fd8...a3b

Hæ? Det er vel du som er trigget her😅

Ts: jeg ville ikke skiftet kjønn på barnet mitt, da hadde jeg følt at jeg hadde trådd over en grense over hva barnet bør bestemme over egen kropp. 

Anonymkode: 017ed...772

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange har jo mikropenis, da damer er så kravstore nå for tida.

Anonymkode: 8613b...f7b

Mikropenis er en egen definisjon og en tilstand hvor en del menn ikke kan lage egne barn heller. Tror enkelte damer i disse tider bør lese seg opp. 

Anonymkode: eda2f...0ce

Skrevet

Forbanna idiotleger. 

Anonymkode: 89caa...207

Skrevet (endret)

Dette er merkelig når det sånn 0.001% som er født i feil kropp.  Er jo ikke en kvinne dette. Ville latt det være, oppdratt ungen og bestilt operasjon for å lage penis når ungen er tenåring. 

Endret av Djungelvrål
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 15.24):

Hyyyyl og skriiiik hva med garderobene våre!!! Hjææælp kjønnsorganer åneiii hva med sikkerheten vår!?!? Skriiiik og hyyyyyyl!!!"😭😭

Vel, han har jo ikke penis

Anonymkode: 8b53b...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...