India Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 hva slags juletre skal du ha? Ekte eller falskt? Vi har alltid hatt ekte og regner med det blir det i år også
melina Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 I år skal vi ha plast. Har hatt ekte de siste årene og det lukter jo utrolig mye bedre da, men nå når jeg er høygravid og med en katt i hus som synes det er veldig festlig med juletre, så gjør jeg det enkelt denne gangen..
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Skal ha ekte - men kunne godt tenkt meg å ha et i plast. Noen som har linker til - eller vet hvor man kan få kjøpt et FINT plasttre?
Gjest Piper Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Her i huset kommer det bare inn ekte tre
Gjest Aria Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Her i huset kommer det bare inn ekte tre ← Her også..
Mysti Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Kun ekte som godtas her også. Og såfremt ingen blir allergiske eller det kommer opp forferdelig gode grunner til noe annet, så forblir det ekte hver eneste år!
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Kun ekte tre her i huset. Synes det ville vært forferdelig stusselig med et av plast.
Gjest Madeline Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Her skal det også inn et ekte tre og det blir edelgran.
Gjest bamsemums Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Det blir edelgran på oss iår. Spennende å se hvordan lille voffen vår reagerer, da han aldri har sett et juletre før.
miss Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Jeg må ha ekte,og det skal vi ut i skogen og hogge "alle fem", det er koselig tradisjon.
SissiB Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Vi skal selvsagt ha ekte tre, og det blir edelgran
Arkana Skrevet 2. desember 2005 #13 Skrevet 2. desember 2005 Selvsagt skal det være ekte, og det må være gran fordi lukten er halve opplevelsen.
Shoegal Skrevet 2. desember 2005 #14 Skrevet 2. desember 2005 Ikke opp til meg egentlig, siden jeg feirer hos mor og far. Men må innrømme at jeg tror jeg hadde blitt litt skuffet hvis jeg oppdaget et plasttre
rugrat Skrevet 2. desember 2005 #15 Skrevet 2. desember 2005 Vi skal ha ekte tre i år også. Edelgran, regner jeg med. Søsteren min har plasttre, et skikkelig fint et som jeg nesten misunner henne. Men bare nesten, det lukter jo ikke jul av det.
Impala Skrevet 2. desember 2005 #16 Skrevet 2. desember 2005 Hjemme har jeg et lite plasttre som jeg har hatt siden jeg bodde alene. Siden vi ikke feirer julaften hjemme så blir det foreløpig ikke noe ekte tre her hjemme, men hos våre foreldre der vi feirer er det ektre tre, og det skal være gran! Gleder meg til min første jul i mitt eget hjem.......
Kvist Skrevet 2. desember 2005 #19 Skrevet 2. desember 2005 Ekte gran! Vi har tradisjon med å velge den kaldeste eller den våteste eller mest blåsete dagen i hele desember for å dra ut å kjøpe et, hehe, aldri med vilje... Er litt sjarm da, gå og titte på tre etter tre, også er jeg alltid sååå fornøyd når vi får det opp i stua, fineste treet av alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå