AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Hvorfor er dette med trusekant så katastrofe å vise? Er det å vise kanten over buksa/skjørtet, eller er det på selv buksen? Vi vet at folk bruker det, og er det vel ikke noe å lage stort nummer av. Det må være verre med rørlegersprekk....eller? Er det like ille at kvinner som viser trusekant som at menn gjør det/ ikke gjør det??? Kjør gjerne en debatt rundt dette temaet slik jeg få litt mer innblikk hva dette er for noe ... Jeg spør for jeg er mann og veldig nysjerrig på dette temaet. Ha en fin tirsdag med eller uten trusekant Anonymkode: 223de...78e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Det er visst katastrofe hvis noen får vite at en bruker truse Jeg er dame og kunne ikke brydd meg mindre om at omverdnen får nyss i at jeg bruker truse, så jeg har hipstere under både treningstights og tynne bukser. Anonymkode: 6bd74...c25 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Mange bruker tanga i påskudd for å ikke vise trusekanten, men så sagger de eller drar den opp slik at den vises over buksa. Spess på 90-tallet var det inn. Det var en selvmotsigelse det... Anonymkode: ebca5...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg tror at synlig trusekant ikke er ønskelig, fordi det viser at hun ikke bruker string, noe som er det fineste. Etter hva menn tenker. I tillegg, en synlig trusekant knuser menns drøm om at hun kanskje er helt uten truse. Det er litt spennende å få menn til å spekulere på det. Anonymkode: 1b79e...7ba 1
I Grosny Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er dette med trusekant så katastrofe å vise? Er det å vise kanten over buksa/skjørtet, eller er det på selv buksen? Vi vet at folk bruker det, og er det vel ikke noe å lage stort nummer av. Det må være verre med rørlegersprekk....eller? Er det like ille at kvinner som viser trusekant som at menn gjør det/ ikke gjør det??? Kjør gjerne en debatt rundt dette temaet slik jeg få litt mer innblikk hva dette er for noe ... Jeg spør for jeg er mann og veldig nysjerrig på dette temaet. Ha en fin tirsdag med eller uten trusekant Anonymkode: 223de...78e Sagge-moten er det motsatte. Man bærer buksa lavt for å vise hvor fine truser en har. Hva er poenget med fine truser dersom de er gjemt i buksa? Endret 18. oktober 2022 av I Grosny 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 I Grosny skrev (1 minutt siden): Sagge-moten er det motsatte. Man bærer buksa lavt for å vise hvor fine truser en har. Hva er poenget med fine truser dersom de er gjemt i buksa? Ja, en vil friste med et glimt av stringtrusa. Herlig måte å flørte på det 🤩 Anonymkode: 1b79e...7ba
Gjest EmKay Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg synes vel bare ikke rompa ser like snerten ut med en kant midt på, spesielt om trusa er litt stram og man får en liten "grop" langs hele trusekanten, eller det ser ut som en eneste lang rumpeball 🤷♀️ Egentlig en helt tullete tankegang, men det er nå sånn det er blitt for meg iallefall 🙈
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg bruker ikke ordet katastrofe om truser, men jeg syns ikke det er fint at rompeballen blir delt av trusestrikken og bruker bl.a derfor string. Hva andre syns og gjør kunne ikke brydd meg mindre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 Man trenger ikke string for å løse problemet over her, det holder med bukse og truse i riktig størrelse. Anonymkode: 444fd...845 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 2 hours ago, I Grosny said: Sagge-moten er det motsatte. Man bærer buksa lavt for å vise hvor fine truser en har. Hva er poenget med fine truser dersom de er gjemt i buksa? Merkeligste med sagging var at man brukte belte for å holde buksa på plass. Hadde vært mer forståelig om man sagget fordi man ikke hadde belte. Anonymkode: 41171...3df
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man trenger ikke string for å løse problemet over her, det holder med bukse og truse i riktig størrelse. Anonymkode: 444fd...845 Og for meg er string riktig truse.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden): Jeg bruker ikke ordet katastrofe om truser, men jeg syns ikke det er fint at rompeballen blir delt av trusestrikken og bruker bl.a derfor string. Hva andre syns og gjør kunne ikke brydd meg mindre. Dette er min årsak til å bruke brasiliansk og string. Fire rompeballen er ikke så fint. Anonymkode: e2e86...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man trenger ikke string for å løse problemet over her, det holder med bukse og truse i riktig størrelse. Anonymkode: 444fd...845 Dette ser stygt ut, men ser ikke folk det sel at dette er helt på trynet? Anonymkode: 223de...78e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Skrevet 18. oktober 2022 Det er ikke en katastrofe at trusekanten vises, jeg personlig har bare stringtruser og syns de er pene🥰 Anonymkode: c4a7f...469
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Skrevet 18. oktober 2022 Ikke katastrofe, bare stygt. Derfor unngår jeg det. Anonymkode: 013c0...d5f 1
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #16 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg forstår meg heller ikke på det🧐 Gjør meg ikke noe å se andres trusekant,så lenge man ikke viser hele rumpesprekken🤭
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (6 timer siden): Jeg bruker ikke ordet katastrofe om truser, men jeg syns ikke det er fint at rompeballen blir delt av trusestrikken og bruker bl.a derfor string. Hva andre syns og gjør kunne ikke brydd meg mindre. Dette skjer jo når man bruker klær som ikke passer. Buksa og trusa er for stramme. Men jeg er enig i at 4 rumpeballer ikke er fint 😅 Anonymkode: 1150f...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #18 Skrevet 18. oktober 2022 Synlig trusekant over buksa (whale tail) er noe av det mest sexy som finnes😍 Anonymkode: afb9b...b6c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg får synlige streker gjennom bukser og skjørt selv om trusa passer, jeg altså. Jeg vil si at rumpa mi er ganske normal, men det skal ikke så mye til før trusestrikken lager søkk i rumpeballene. Som f.eks. på bildet under: . Jeg pleier derfor å gå med string eller låne mannens boksere når jeg skal gå med bukser. Anonymkode: 92d1e...82c 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #20 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (17 timer siden): Jeg bruker ikke ordet katastrofe om truser, men jeg syns ikke det er fint at rompeballen blir delt av trusestrikken og bruker bl.a derfor string. Hva andre syns og gjør kunne ikke brydd meg mindre. TS her: Dette var det mest ekstreme. Jeg lurer på ser ikke folk selv at dette er stygt ut? Det er vel bare å ha på seg en bukse som ikke er så trang? For hvem har sagt en må ha på seg så trange klær? Jeg spør bare av nysjerrighet. Anonymkode: 223de...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå