Gå til innhold

For fun: Typer menn (gutter) en møter på datingapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt for fun, men også litt alvor. 

Kan du med få ord eller EN  kort setning beskrive en type menn du har møtt/chattet med på datingapper. Kan selvsagt gjerne være positive ting også, det finnes jo! 

Vi trenger ikke kommentere på hverandres innlegg, sånn at dette bare blir en litt morsom tråd å scrolle gjennom. 

Jeg går først 😄

* Han som "jobber mye".

* Han som ofte "sovner på sofaen".

* Han som allerede har sendt deg en god-morn melding før du har våkna.

*Han som kjapt spør om snapen din, for han "er ikke så flink på datingapper". 

*Han som alltid lurer på "hva skjeer". 

Anonymkode: 6c465...85e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg styrer ofte løpet i begynnelsen, og avgjør om jeg vil treffe dem ganske snart etter først å ha snakket på tlf. som oftest.

Har opplevd menn som er hyggelige, og interessert i flere treff, men jeg har ikke vært interessert

Så har jeg møtt menn som jeg har vært interessert i, men de har kun vært interessert i sex.

Har egentlig funnet ut dette ganske raskt. Synes de jeg har plukket ut for å snakke med, har vært hyggelige. Ellers hadde jeg ikke plukket dem ut.

Men sånn første chatting har med noen vært:

-Hei hei hei hei og ❤️❤️❤️ osv. Helt uinteressant.

-Noen som tydelig chatter med mange samtidig

-

• Liker 1
Skrevet

Han jeg giftet med med 😄

Anonymkode: 811cb...a30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt for fun, men også litt alvor. 

Kan du med få ord eller EN  kort setning beskrive en type menn du har møtt/chattet med på datingapper. Kan selvsagt gjerne være positive ting også, det finnes jo! 

Vi trenger ikke kommentere på hverandres innlegg, sånn at dette bare blir en litt morsom tråd å scrolle gjennom. 

Jeg går først 😄

* Han som "jobber mye".

* Han som ofte "sovner på sofaen".

* Han som allerede har sendt deg en god-morn melding før du har våkna.

*Han som kjapt spør om snapen din, for han "er ikke så flink på datingapper". 

*Han som alltid lurer på "hva skjeer". 

Kvinnen du møter på dating apper. 

*Hun som ikke svarer. 

Anonymkode: fbaaf...477

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnen du møter på dating apper. 

*Hun som ikke svarer. 

Får du match med kvinner på dating apper? Hva er du? En supermodell?

Anonymkode: 2f6a9...af4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får du match med kvinner på dating apper? Hva er du? En supermodell?

Anonymkode: 2f6a9...af4

Hahaha.. En sjelden match i ny og ne, men tørketid om dagen😅

Gjest AprilRyan
Skrevet

-Han "hva skjer?" har jeg også chattet med. Gjerne flere ganger om dagen skal "hva skjer?" spørres om.

-Han du må intervjue. *Spør han ett spørsmål: får kort svar (ja, nei, det er greit, det gjør jeg osv) og ingen spørsmål eller utfyllende kommentarer man kan svare på*. Slutter du å intervjue han så tar han gjerne kontakt igjen.

-Han som er intens og vil omtrent at dere skal gifte dere og flytte sammen. NÅ!

-Han som deler altfor mye, altfor fort. Legger ut om psykiske problemer og andre ting i andre melding. Mulig han her kan plasseres sammen med han intense for de er ofte litt på det at ting skal skje veldig fort.

-Han med de rare fetisjene. Disse skal selvfølgelig deles i løpet av de første meldingene. Greit for min del, men litt rart er det jo.

-Han bitre som har blitt avvist og vært på Tinder litt for lenge. At han er blitt avvist er selvfølgelig du som kvinne sin skyld fordi du er kvinne.

-Denne er positiv, men han som virker interessert i deg som person og spør deg om ting og kommenterer det du har skrevet. Svarer ordentlig på spørsmål. Han svarer også innen rimelig tid og lar det ikke gå flere dager uten svar. Disse er det få av så man blir egentlig ganske glad av noen som faktisk gidder selv om det kanskje bare blir med den samtalen eller at det ikke fungerer.

-Positiv denne også. Han som tar en avvisning på en fin måte og ønsker deg lykke til videre.

Ja, jeg har vært borti veldig mye rare menn. De fleste er harmløse, men sosiale antenner kan de ikke sies å ha.

Skrevet

Han som vet du ligger hjemme syk, men ikke gidder spørre hvordan det går eller ønske god bedring. 

• Nyttig 1
Skrevet

Han som blandet sammen meg og en annen, hverken husker hva jeg jobber med eller hva jeg driver med på fritiden og begynte ta opp en samtale med meg som han hadde hatt med en annen. 🤣

• Nyttig 1
Skrevet

De med solbriller på ALLE bildene

Og jakt og fiske bilder

Og med barn?!? 

barisbilder 

Alle blir selvfølgelig sveipet velk

Anonymkode: 4c771...427

• Nyttig 1
Skrevet

Han eller hun som tar bilder i en slik vinkel at de ser tynne ut. Så møter man noen med 25kg overvekt.

Han som ikke finnes fotogen, men er drit kjekk!

Anonymkode: 62bc1...6ab

Skrevet

Morsom tråd😁

-Han som er ut.no,dvs han som bestiger det meste av fjell i Norges land og det er alt samtalen går i.

- Han som skriver "Skjeer'a?"hver natt til lørdag.

- Han som spør "Hvor høy er du?"

- Han som ønsker å ta det som det kommer når man spør hva han ser etter på Tinder.

-Han som sykler milevis hver dag og gjerne med et profilbilde av seg selv i en rosa kondomdrakt og barberte legger.

-Han som har profilbilde av seg selv med en gjeng gutter og hvor han selv er plassert midt i bildet og står på tå.

- Han som alltid har caps eller lue på bilder, gjerne med litt langt skjegg. Han elsker forøvrig damer med langt hår.

• Liker 1
Skrevet

- Han som har bilde med ett barn på profilen, med teksten " onkelungen på bilde" eller " Ikke mitt barn på bilde".

- Han som maser etter selfies. 

-  Han som er på tinder for å få flere followers på ig og tiktok. 

Anonymkode: ce26b...e96

Skrevet

Møtte en i går i full fart. Snakket på morran og møtte på ettermiddagen. 50 åring. 

Virket i utgangspunktet hyggelig. Skravla gikk i ett på han. 

Spurte hva han søkte. Seriøst forhold noe jeg også er.

Trailersjåfør. Ville vise meg hytta på traileren. Fikk ett par hender rundt rompa og dytta meg oppi den. 

prata litt der. Han dro og jeg dro. Han skrev etterpå at han syns jeg var sexy.(er jo ikke det, lubben).

spurte hva jeg syns om han. Sa jeg syns han virket hyggelig. 

Og da ble d som d ofte blir … endeløse seksuelle meldinger utover kvelden. Jeg sa er su slik som nå passer vi ikke sammen. Jeg må ha på å bli kjent med folk først.

Da kom det at vi bor så langt unna hverandre at det kunne bli bare sex med oss.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

det er litt slik mannfolka jeg har datet har vært. Creepy, slesk og spiller spill delux. Ikke rart jeg syns det er et ork og gå på date😂

Men slapp i hvertfall å sitte alene mens jeg ladet bil før jeg dro hjem.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har fått:

Vil du ha en snill mann med en stor kuk?

🙄 

• Liker 2
Skrevet

Matchet med en som viste seg å være fra plassen jeg bor på nå. (Er tilflyttet) Hadde god kjemi på chat og snakket med hverandre på tlf. et par ganger. Snakket mye om plassen og folk som bodde her og gav uttrykk for at han likte alle og alle likte ham. 
Så fikk jeg melding om at det ikke kom til å funke. Kun pga. hvor jeg bor.

Anonymkode: c6912...76c

Skrevet (endret)

Han som lovde at vi skulle møtes men som så ble stille i flere uker. Fram til han tok kontakt og igjen lovde at vi skulle møtes…

Endret av Blåjojo
  • Liker 1
Skrevet
Kv36 skrev (16 timer siden):

Morsom tråd😁

-Han som er ut.no,dvs han som bestiger det meste av fjell i Norges land og det er alt samtalen går i.

- Han som skriver "Skjeer'a?"hver natt til lørdag.

- Han som spør "Hvor høy er du?"

- Han som ønsker å ta det som det kommer når man spør hva han ser etter på Tinder.

-Han som sykler milevis hver dag og gjerne med et profilbilde av seg selv i en rosa kondomdrakt og barberte legger.

-Han som har profilbilde av seg selv med en gjeng gutter og hvor han selv er plassert midt i bildet og står på tå.

- Han som alltid har caps eller lue på bilder, gjerne med litt langt skjegg. Han elsker forøvrig damer med langt hår.

Han som spør hvor høy jenta er, er alltid morsom. Enten er han lav eller så er han overfladisk, tenker jeg da. 

Møtte en gang han som tar det som det kommer, akkurat som meg. Så forteller han at han trives best i forhold, så han skremte bort meg. Huff.

Skrevet
exictence skrev (4 timer siden):

Har fått:

Vil du ha en snill mann med en stor kuk?

🙄

Se hva som skjer om du svarer "nei takk, musa mi er for liten."

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Se hva som skjer om du svarer "nei takk, musa mi er for liten."

Ha ha ha good one

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...