Gå til innhold

Gi gaven til tross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å høre hva du hadde gjort i min situasjon.

Kort fortalt har jeg likt en mann i ca 1/2 år. Vi har vært en del sammen, men ikke kjærester. Vii gjør noe samme hobby, og jeg har kjøpt noe fint til ham på nettet som han kan bruke i denne anledningen som vi gjør. Tenkte det kunne være en gave fra meg. Han har bursdag.

Men forrige gang vi var sammen, forsvant de fleste gode følelser for ham. Jeg synes han var usympatisk, og jeg fikk vondt i magen av at han bla sa at han ville ha sex med meg, og derfor han var med meg. Jeg ble kvalm og følte meg lite verdt.

Jeg er ikke forelsket i ham mer.

Dagen etter kom det jeg hadde bestillt i posten. Om 4 dager møtes vi igjen på denne aktiviteten. 

Skal jeg gi det til ham allikevel? Heve meg over han. Jeg kan ikke bruke det selv, men jeg kan gi det ti noen andre eller selge det. Det koster rundt 1000 kr.

Anonymkode: 4d6ec...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har veldig lyst til å høre hva du hadde gjort i min situasjon.

Kort fortalt har jeg likt en mann i ca 1/2 år. Vi har vært en del sammen, men ikke kjærester. Vii gjør noe samme hobby, og jeg har kjøpt noe fint til ham på nettet som han kan bruke i denne anledningen som vi gjør. Tenkte det kunne være en gave fra meg. Han har bursdag.

Men forrige gang vi var sammen, forsvant de fleste gode følelser for ham. Jeg synes han var usympatisk, og jeg fikk vondt i magen av at han bla sa at han ville ha sex med meg, og derfor han var med meg. Jeg ble kvalm og følte meg lite verdt.

Jeg er ikke forelsket i ham mer.

Dagen etter kom det jeg hadde bestillt i posten. Om 4 dager møtes vi igjen på denne aktiviteten. 

Skal jeg gi det til ham allikevel? Heve meg over han. Jeg kan ikke bruke det selv, men jeg kan gi det ti noen andre eller selge det. Det koster rundt 1000 kr.

Anonymkode: 4d6ec...178

Selg eller returner. Gir du det til ham blir det bare surr - og kleint !

Anonymkode: 0183a...044

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt det til ham. Hvis du tenker at du ikke er forelsket i ham mer og vil «gjøre det slutt», så kompliserer du det bare ekstra ved å gi ham gave nå. Da blir det litt «mixed signals» fra din side, og oddsen er større for at han ikke tar hintet. Da kanskje han tenker at du eeeeegentlig vil ha ham likevel, og det trenger du ikke nå. 

Han vet vel ikke at han skulle få det uansett?

Anonymkode: ebf7d...6a2

• Nyttig 1
Skrevet

Ville ikke gitt. Det er å be om at det blir krøll i relasjonen. 

Anonymkode: 02d27...bdf

Skrevet

Nei, han vet ikke om det.

Har kommet frem til det dere sier. Han er ikke interessert i meg som kjæreste. Og jeg tenker at hadde jeg fått en så fin gave av en jeg ikke var interessert i, hadde jeg ikke likt det.

Skrevet
exictence skrev (35 minutter siden):

Nei, han vet ikke om det.

Har kommet frem til det dere sier. Han er ikke interessert i meg som kjæreste. Og jeg tenker at hadde jeg fått en så fin gave av en jeg ikke var interessert i, hadde jeg ikke likt det.

Min eksmann ga meg en fin gave "som han hadde bestilt tidligere" da det var slutt, og jeg synes det var ubehagelig. Og da hadde vi vært sammen i åtte år. Jeg følte det var en slags måte å manipulere meg tilbake på. Det ble bare ekkelt. 

Fint du lar være tror jeg :)

Anonymkode: 40d54...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...