Gå til innhold

Trenger jente og guttenavn på W!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg heter Wibeke, og som alle skjønner er jeg født på 70-tallet. 

Jeg har det så som så med mitt navn. Vi var 6 Vibeke med diverse stavemåter i mitt kull. Navnet uttales på mange forskjellige måter. Og det er litt rart kanskje. Ingen kaller ungene for Vibeke lengre. 

Men jeg liker opprinnelsen m.m (du kan google TS om du vil vite mer). 

Men jeg elsker bokstaven min, W. Som barn var det en artig og enkel bokstav å tegne. Jeg synes den er pen. Det var også bare jeg som hadde den, så jeg var litt stolt av det. 

Jeg hadde en stor dobbel-W i metall  i nøkkelknippe, jeg ble i ekstase om jeg fant kopp, tannbørste etc med min stavemåte (det var ekstremt sjeldent). Jeg skal ikke utbrodere, men W er den beste bokstaven i hele alfabetet. 

Gå for W🎉, TS

Anonymkode: 9cb1e...6bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

malifika skrev (29 minutter siden):

Hadde gått for Willian (altså med n, ikke m på slutten) til en gutt og Weah til jente.

Det ville være å dømme gutten til et liv med "Nei, det skrives ikke sånn, jeg sa n, n, N! Willi - AN! Med N!!! N for Nils!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenche, Winnie, Will, Wilma, William, Wilhelmina, Willy, Wesley, Wade, Willie, Wanda, Wendy, Whitney, Winston… Du kan google f.eks baby names beginning with w, så finner du mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har alltid likt Wilmer😊

Anonymkode: 8beb1...2f1

Vet om en som heter Wilmar.

Anonymkode: 250e8...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg pirker for mye, men du glemte bindestrek etter jente. Slik det står nå, så ønsker du guttenavn og en jente

Anonymkode: 7d255...bd1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...