tauglede Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg er en mann midt i livet som nyter sex slik som alle andre, men de siste årene har jeg fått et problem jeg sliter litt med. Jeg kommer veldig fort. før kunne jeg holde på veldig lenge, men nå virker det som om jeg går på speed når det kommer til å sprute. klarer sjelden mere en 5 minutter med knulling. noe man kan gjøre for å trene seg opp her, utover å trene bekkenmuskulatur? jeg har jo en fordel, jeg klarer å holde igjen å få orgasme uten å sprute, men på en måte vil jeg holde på mye lengre før den første også.. kjenner dette frustrerer meg veldig. noen andre der ute med samme problem?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Hallo, det jeg hadde stort hell med var og kjøpe xylocain salve som jeg smurte rundt hode på pikken 5min før Samleie,og etter et par ganger så slapper en litt av og ikke tenker på det, får kjøpe den reseptfritt på apoteket og er litt bedøvende, kan rukes på underlivet. Det funket som fjell for min sin del. Lykke til🙂 Anonymkode: 810e2...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Har motsatt problem. Skulle ønske vi begge kunne tatt gjennomsnittet av deg. Anonymkode: af192...9ae
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 5 minutter er helt vanlig, omtrent gjennomsnittlig, og kan ikke kalles et problem. Anonymkode: e54e9...a35 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Da må du trene bekkenmusklaturen som alle andre med samme problem gjør. Hvorfor sier du at du ikke vil gjøre det? Hvis du har prøvd uten effekt så gjør du det for lite, du må holde på daglig helst tre ganger om dagen i 3 mnd så merker du forskjell. Så må du gjøre det jevnlig for å vedlikeholde Anonymkode: eb1b3...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå