mingus Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Ghostface forever 👻🔪 uansett hvor mange religiøse satans entity psykologiske horrorfilmer som har kommet de siste årtiene, er det ingenting som slår en god gammel slasher fra 1996, hvor morderen skal sløye deg som en fisk, ukomplisert enkelt og greit! 🥳 Og når man trodde det var nok filmer - å nei da, han kommer tilbake i vår og skal gå amok i Manhattan 😆 jeg gleder meg, måtte denne serien av oppfølgere aldri dø ut. Halloween filmene er ikke så verst de heller. Vi har skrekkfilm-maraton hver kveld nå siden det er oktober 🧡 jeg bare lurer på hvorfor Laurie Strode legger/setter seg til å sove hver gang hun har satt Michael Myers ut av spill, gjerne kastet fra seg kniven hans en meter fra han, og setter seg med ryggen til han og lukker øynene. Greit nok at hun er sliten, men hallo, kom deg ut av huset og løp! 🎃 Han er ikke død han! Vi så også Fryktens Sommer for en uke siden, den var helt ok, litt nasty med all fisk og slo + slam overalt, men kunne ikke måle seg med Scream 1,2,3,4 og 5. Får se de andre to en annen dag, men jeg synes morderen er irriterende, ikke noe morsomt eller skummelt med en fiskemann i sydvest. Han er bare kjip. Endret 18. oktober 2022 av mingus 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg synes Skrik er gøy for underholdningen, men skummel er den ikke. Synes Fryktens sommer var skumlere, men ikke bedre. Om jeg skal velge ut ifra hva som skremte meg mest er It follows og The autopsy of Jane Doe favorittene tror jeg. Og The Grudge skremte vannet av meg da jeg var på kino 😄 Men jeg er veldig glad i klassikerne Nightmare on Elm Street, Halloween, Evil Dead, osv. også, mest fordi de er gode filmer. Anonymkode: c93ee...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Min desidert beste skrekkfilm er Silent Hill. Den har stemninga, du føler for karakterene, samt irriterer deg over enkelte Elsker måten de har satt den opp på, og pyramid head er bare 😏 God blanding av psykologisk skummelt, splatter og et bra plott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Del Skrevet 18. oktober 2022 Grøsser er den film sjangeren jeg liker minst, har sett flere men liker ikke skrekk filmer. Likte dog skrik filmene da de kom. Anonymkode: 6d5c0...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teskeikjerringa Skrevet 18. oktober 2022 #5 Del Skrevet 18. oktober 2022 The Blair Witch Project (orginalen fra 1999) skremte vettet av meg da jeg så den første gang 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Del Skrevet 18. oktober 2022 Tuppeluri skrev (1 time siden): Min desidert beste skrekkfilm er Silent Hill. Den har stemninga, du føler for karakterene, samt irriterer deg over enkelte Elsker måten de har satt den opp på, og pyramid head er bare 😏 God blanding av psykologisk skummelt, splatter og et bra plott Finnes spill med Anonymkode: df5a0...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 18. oktober 2022 #7 Del Skrevet 18. oktober 2022 Uff, jeg er ikke så glad i skrekkfilmer. Typen min lurte meg med på kino for å se på Smile. Jævligste jeg har sett, har slitt med søvn siden jeg så den. Anbefales ikke for lettskremte som meg. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Del Skrevet 18. oktober 2022 Snuppe skrev (1 minutt siden): Uff, jeg er ikke så glad i skrekkfilmer. Typen min lurte meg med på kino for å se på Smile. Jævligste jeg har sett, har slitt med søvn siden jeg så den. Anbefales ikke for lettskremte som meg. 🤣 Kjøpte dere med smil? Anonymkode: df5a0...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 18. oktober 2022 #9 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte dere med smil? Anonymkode: df5a0...bd2 Haha, vet ikke om det hadde hjulpet stort. Hadde nok ikke klart å spise noe, var mest opptatt med å prøve å ikke skrike så mye. Forferdelig film. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Del Skrevet 18. oktober 2022 Snuppe skrev (Akkurat nå): Haha, vet ikke om det hadde hjulpet stort. Hadde nok ikke klart å spise noe, var mest opptatt med å prøve å ikke skrike så mye. Forferdelig film. 😱 Jeg liker ikke skrekkfilmer fordi jeg skvetter så mye hater å skvette Anonymkode: df5a0...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 18. oktober 2022 #11 Del Skrevet 18. oktober 2022 Teskeikjerringa skrev (1 time siden): The Blair Witch Project (orginalen fra 1999) skremte vettet av meg da jeg så den første gang Ja, den skremte vannet av meg og da jeg så den på kino. Mulig man burde ha sett den da den kom ut for å skjønne greia, men 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 18. oktober 2022 #12 Del Skrevet 18. oktober 2022 Veldig få filmer som skremmer meg. De mest underholdende skrekkfilmene jeg har sett er nok de klassiske som Halloween, Friday the 13th og Nightmare on Elm Street. Tenkte å pløye gjennom Hellraiser-filmene snart. Liker ikke typer om gjenferd, demoner og satanisme, synes de er fryktelig kjedelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Del Skrevet 18. oktober 2022 Sheik skrev (1 minutt siden): Veldig få filmer som skremmer meg. De mest underholdende skrekkfilmene jeg har sett er nok de klassiske som Halloween, Friday the 13th og Nightmare on Elm Street. Tenkte å pløye gjennom Hellraiser-filmene snart. Liker ikke typer om gjenferd, demoner og satanisme, synes de er fryktelig kjedelige. Jason er en demon da Anonymkode: df5a0...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 18. oktober 2022 #14 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jason er en demon da Anonymkode: df5a0...bd2 Jo, men det er ikke det samme som typene om The Conjuring. Kan vel si at Freddie Krueger og Michael Mayers heller ikke er menneskelige, men føler ikke det blir det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 18. oktober 2022 #15 Del Skrevet 18. oktober 2022 For min del er det nok (kanskje) - Twin Peaks : Fire walk with me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes Skrik er gøy for underholdningen, men skummel er den ikke. Synes Fryktens sommer var skumlere, men ikke bedre. Om jeg skal velge ut ifra hva som skremte meg mest er It follows og The autopsy of Jane Doe favorittene tror jeg. Og The Grudge skremte vannet av meg da jeg var på kino 😄 Men jeg er veldig glad i klassikerne Nightmare on Elm Street, Halloween, Evil Dead, osv. også, mest fordi de er gode filmer. Anonymkode: c93ee...d20 Haha nei det skal være sikkert, blir ikke redd etterpå akkurat, men elsker jumpscares'ene, morderkostymet og når han tryner hele tiden, og måtene de stakkars ofrene får gjennomgå. 😆🔪 Den siste filmen tok kaka for meg, Dewey på sykehuset fra front og bakside, og hun dattera helt på slutten når hun går berserk og tørker kniven med hånda etterpå som han alltid gjør etter mord, faens frysninger 😍 Å bli redd for filmer blir jeg dessverre ikke lengre, så jo alle som kom ut de siste årene helt til jeg ble lei klisjeene med demoner og psykologisk drit, men tenkte å prøve den nye Terrifier 2 (må se 1eren først kanskje) hvis det er sant at folk spyr og drar fra kinoen 🤗 Og nei, er ikke interessert i baby/barn/dyre slakt, ikke sånne filmer. Det holder å se voksne folk bli drept ihjel 😆 Edit, glemte å svare deg om the Fridge! Den japanske originalen Ju-On og de andre jævlige Ringu og One missed call filmen drepte meg nesten, da var jeg redd i ukevis faktisk 🥰 Endret 18. oktober 2022 av mingus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg liker ikke skrekkfilmer fordi jeg skvetter så mye hater å skvette Anonymkode: df5a0...bd2 Det er derfor jeg elsker dem 💜😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes spill med Anonymkode: df5a0...bd2 Jeg elsker de spillene, har spilt gjennom alle untatt Homecoming.. sto fast en plass men fant aldri veien videre før vi la det vekk og glemte det😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Del Skrevet 18. oktober 2022 mingus skrev (31 minutter siden): Jeg elsker de spillene, har spilt gjennom alle untatt Homecoming.. sto fast en plass men fant aldri veien videre før vi la det vekk og glemte det😬 Dumt de ødela når de skulle lansere HD versjonene og de fjernet all tåke fra områdene Anonymkode: df5a0...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #20 Del Skrevet 18. oktober 2022 mingus skrev (34 minutter siden): Haha nei det skal være sikkert, blir ikke redd etterpå akkurat, men elsker jumpscares'ene, morderkostymet og når han tryner hele tiden, og måtene de stakkars ofrene får gjennomgå. 😆🔪 Den siste filmen tok kaka for meg, Dewey på sykehuset fra front og bakside, og hun dattera helt på slutten når hun går berserk og tørker kniven med hånda etterpå som han alltid gjør etter mord, faens frysninger 😍 Å bli redd for filmer blir jeg dessverre ikke lengre, så jo alle som kom ut de siste årene helt til jeg ble lei klisjeene med demoner og psykologisk drit, men tenkte å prøve den nye Terrifier 2 (må se 1eren først kanskje) hvis det er sant at folk spyr og drar fra kinoen 🤗 Og nei, er ikke interessert i baby/barn/dyre slakt, ikke sånne filmer. Det holder å se voksne folk bli drept ihjel 😆 Edit, glemte å svare deg om the Fridge! Den japanske originalen Ju-On og de andre jævlige Ringu og One missed call filmen drepte meg nesten, da var jeg redd i ukevis faktisk 🥰 Finnes en skrik tv serie Anonymkode: df5a0...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå