AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har bølgete hår, og har lyst til å forsøke å få frem mer definerte krøller. Jeg har lest om curly girl metoden, og ser at det der ofte står at man bør bruke gele i vått hår. Er det noen som har tips til en god gele? Eller tips til andre gode produkter? (Som ikke gjør håret klissete, helst.) Anonymkode: 97775...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Om du ser på curly girl norge på facebook, ligger det masse album med tips der. Hvilken gel som er best for ditt hår, vil komme an på håret ditt. Porøsitet, fint/grovt, tykt/tynt, etc. Jeg har ikke funnet en gel som ikke er kjempeklissete og ekkel mens håret er vått... Jeg foretrekker mousse, det er ikke i nærheten så grisete som gel for meg. Anonymkode: ded87...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Den beste måten å få frem krøller er hvordan håret klippes. Deretter kommer krøller best frem om du kun finger-grer håret når det er vått og lar det lufttørke. Deretter kan du bruke lett skum. Aldri gele eller hårspray siden det stiver og tynger håret, pluss gjør at håret lettere blir flatt på toppen av hodet, knekker og blir skadet når du så skal sove og gnir håret rundt på hodeputa. Kanskje ikke svaret du søkte, men dette er mine erfaringer med mitt krøllede hår over 30 år. Anonymkode: 86052...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå