Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten alle julegavene i boks, men det er en som stadig vekker hodebry.. Hva i all verden skal jeg gi samboeren til broren min? Hun er i slutten av 20 årene, og kommer til å være høygravid denne julen. De har også en sønn på 2 år sammen fra før.. Har lyst til å gi henne noe hun virkelig kommer til å ha glede av.. Kanskje noe kroppspleie? Dere som er/har vært gravide, hva kunne dere tenkt dere av slike ting?

Andre tips mottas også med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på hudpleie er topp å få når en går gravid.

Jeg fikk gavekort på fotpleie da jeg var 8 mnd. på vei, å himmel det var deilig...

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Krem fra body shop cocca butter. Deilig krem og god mot strekkmerker

Skrevet

Gavekort på fot/hudpleie var jo lurt.. Det skal jeg undersøke litt nærmere.. Noen som har peiling på hva slikt koster? Kan ikke være for dyrt, da jeg ikke har masse penger å bruke på hver enkelt gave..

Skrevet

Tror det koster rundt +400,-. Hadde selv en slik behandling da jeg gikk gravid, og det var deilig. Man rekker jo ikke ned til tærne på slutten av svangerskapet..

En annen ting jeg ville tenkt på (jeg er selv tobarnsmor...) er å gi barnevakt en kveld og biletter til kino el.l. med en stoooor godtepose (om hun er glad i snop da..). Når den nye babyen kommer blir det lenge til hun og mannen kan ta seg en tur ut sammen...

Skrevet

Takk for svar..

Barnevakt er jeg ofte uansett, så det blir litt teit å gi gavekort på det synes jeg..

Skrevet

En time med manicure er billigere enn f.eks. fotpleie, jeg betaler 195,- for en fransk mainicure her jeg bor.

Skrevet

Gavekort på hudpleie, fotpleie eller noe sånt hørtes skikkelig deilig ut. Jeg var til fotpleier selv når jeg vagget rundt og det var skjønt! :)

Ellers hadde jeg vært veldig glad for en Biotherm body lotion, den synest jeg er god!

Vet jo ikke hvor mye du har tenkt å spandere, men en kan jo finne ting og tang som ikke er super dyrt heller. Du kan jo kjøpe litt forskjellig "små dill" og legge oppi ei kurv, sånn at det blir "hjemme spa". En ansiktsmaske, shampo, balsam,hårkur ( spør hos frisør om de har engangs hårkur) body lotion, peeling osv. Om du får tak i en gangs flasker så koster jo ikke det all verden, men jeg synest det hadde vært en fin gave. Da har hun også en god unnskyldning for å bruke tid på seg selv noen timer! :)

Skrevet

Hva med en tøff gravid topp?

Jeg kjøpte det til min svigerinne i fjor til jul (hun var høygravid), det ble en ubetinget suksess.

Skrevet
Gavekort på hudpleie er topp å få når en går gravid.

Jeg fikk gavekort på fotpleie da jeg var 8 mnd. på vei, å himmel det var deilig...

Noen gode kremer til kropp og ansikt. deodorant. Noe godt som hun har nytte av i denne tiden og som hunkan ha med seg på sykehuset

Skrevet

Jeg stemmer for fotpleie, har hørt mange gravide klage over at de ikke når ned til føttene sine, samt at de har hatt mye vann i kroppen (bena) - så det tror jeg kan bli satt veldig pris på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...