AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Hvilke lønns forventninger har du? Jeg er mer opptatt av erfaringene og utviklingen jeg får i denne stillingen. Arbeidsgiveren er drømmearbeidsgiver for meg også. NB: Jeg svarer dette fordi jeg er student og er virkelig dette jeg er opptatt av hos en arbeidsgiver. Anonymkode: 8c4f0...c4c
Reign Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Du svarer jo ikke på spørsmålet. Du fremstår bare som en pleaser. 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Reign skrev (18 minutter siden): Du svarer jo ikke på spørsmålet. Du fremstår bare som en pleaser. Sikker? For når jeg sa det ble hun ganske glad og svarte tilbake med at de kommer til å tilby meg en lønn som er vanskelig å takke nei til. Jeg hadde jo heller ingen lønns forventning for jeg viste ikke var gjennomsnitt lønn var i sånne stillinger. Men jeg viste godt at både arbeidsgiveren og ansvarsområdene er verdt mye mer for meg. Anonymkode: 8c4f0...c4c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sikker? For når jeg sa det ble hun ganske glad og svarte tilbake med at de kommer til å tilby meg en lønn som er vanskelig å takke nei til. Jeg hadde jo heller ingen lønns forventning for jeg viste ikke var gjennomsnitt lønn var i sånne stillinger. Men jeg viste godt at både arbeidsgiveren og ansvarsområdene er verdt mye mer for meg. Anonymkode: 8c4f0...c4c Hvorfor spør du når du allerede har fått en tilbakemelding? 🤪 Og ja, jeg ville blitt irritert fordi du ikke svarer på spørsmålet. Forventninger fra begge parter er viktig å avklare. Anonymkode: d7683...c65 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sikker? For når jeg sa det ble hun ganske glad og svarte tilbake med at de kommer til å tilby meg en lønn som er vanskelig å takke nei til. Jeg hadde jo heller ingen lønns forventning for jeg viste ikke var gjennomsnitt lønn var i sånne stillinger. Men jeg viste godt at både arbeidsgiveren og ansvarsområdene er verdt mye mer for meg. Anonymkode: 8c4f0...c4c Så klart blir hun glad, hun kan gledelig underbetale deg samtidig som hun påstår at det er godt betalt Anonymkode: a7a48...688 4
Taluno Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg pleier svare at det kommer an på totalpakken. At andre goder kan veie opp for en ikke helt ideell lønn. Men også at jeg forventer noe rundt gjennomsnittslønnen for fagfelt/ansiennitet/utdanning/område.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå