AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 I helgen hadde jeg sex med en fyr og han var veldig på den at han holdt under lårene mine og tok dem langt opp når han lå over meg hvis dere skjønner? Jeg regner med at han gjorde dette for å komme bedre til.. Jeg sa til han flere ganger at han må slippe for jeg er ikke myk i det hele tatt og det var vondt/ubehagelig, han slapp hver gang når jeg sa ifra men det skjedde flere ganger og i dag har jeg hatt skikkelig ubehagelige muskelrykninger i lårene og lurer på om jeg har fått muskelstrekniner pga dette? I tillegg har jeg vondt øverst i lårene også. Noen andre som har opplevd dette etter sex? Kan dette ødelegge musklene når man ikke er myk? Anonymkode: 8cade...f02
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Det er kanskje et kjedelig svar, men det du beskriver er symptomer på magnesiummangel. Det har ikke noe med sex å gjøre, men musklene blir stramme hvis muskelcellene ikke har tilgang til nok magnesium. Magnesiummangel er f.eks årsak til rastløse ben. Leamus kan også være et symptom på magnesiummangel. Ulempen er at det ikke er mulig å måle med blodprøver om kroppen mangler magnesium. Magnesium lagres i beinmassen og musklene (normalt 25 gram) og hormoner sørger for at nivået i blodet hele tida er stabilt ved å tilføre magnesium fra bein og muskler. Fordelen er at det er umulig å bli forgiftet av å spise magnesiumtilskudd. Kroppen regulerer selv opptaket fra fordøyelsen når du spiser nok magnesium og stanser opptaket når lageret er fullt. Den eneste negative bivirkningen av å spise magnesiumtilskudd, er at du kan bli løs i magen av for store doser. Anbefalte doser funker for de aller fleste og vil over tid ha store positive effekter for en som har symptomer på magnesiummangel. Anbefalt dose er 350 mg/dag. Hvis du har mangel, vil det derfor ta minst et halvt år å gjenoppbygge lageret. Kroppen utnytter magnesium etter bruk og kast-metoden. Stoffet inngår som råvare i 300 enzymer og hormoner. Når kroppen har brukt magnesium til å bygge et enzym, blir magnesiumet skilt ut av kroppen sammen med restene av enzymet. Anonymkode: c0092...5e0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Du har fått en strekk. Ta det rolig i 2-7 dager så blir det bra igjen. Jeg har opplevd det selv😊 Anonymkode: a4fd0...973 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå