Gå til innhold

Spørsmål til dere som har tatt gastric sleeve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte gastric sleeve forrige uke etter mange års kamp mot en vekt som jobber i mot meg og utallige forsøk på dietter og livsstilsendringer. Høy BMI med tilleggsplaner kvalifiserte jeg for operasjon

Dere andre som har operert sleeve: slet dere med smerter i magen etter operasjonen? Jeg spiser og drikker veldig lite av gangen, og svært sakte. Kun flytende enda så klart. Opplever allikevel smerter ved mat og drikkeinntak, samt at i 5-6 tiden om morgen våkner jeg med noe smerter siste tre netter. Kan beskrive det som det føles ut som «krampe» i magesekken. Som om den strammer seg i noen sekunder også «slipper det». Varer som sagt bare noen sekunder hver gang. Men spent på om det er vanlig? Ellers god allmenntilstand og ingen plager.

(Ønsker kun svar fra de med erfaring på akkurat dette. Valget om operasjon er tatt, utført og ferdig så er ikke interessert i synspunkter der)

Anonymkode: 71afd...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, opplevde vondt i magen i begynnelsen ved inntak av drikke. Og ved matinntak. Men om det er naturlig eller noe galt, det kan kun legen svare på. Tok sleeve for 6 år siden. Ikke angra et sekund. 

Anonymkode: d36b8...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...