Gå til innhold

Penis pumpe gjorde penis 4cm lengre over 2 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Smeltemann said:

Prøv i 2 år til kanskje du får en normalt stor kuk du også....

Nei, jeg har oppnådd målet litt nå. Gjennomsnittlig penis er 13-14 cm. Bare det å vite at jeg 7-8 cm større en normalen gir meg mye selvtillit.

Anonymkode: 3fb26...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da voldsomt til fordommer her inne. Æsj.

Jeg ville dele noe jeg liker å alt jeg får tilbake er dritt slengt i trynet mitt. Hva faen er galt med dere alle?

Jeg er gift og har familie. Jeg har hjemmekontor og har tid til å gjøre dette når jeg jobber, privat bak en lukket dør.

Kona er da 100% ombord og støtter dette, hun er ivrig og elsker den store størrelsen jeg har fått.

Heldig for deg at kona de støtter deg. Hadde min mann gjort tilsvarende, så hadde jeg blitt rasende! Risikoen for å skade penis er så stor. Så jeg hadde ikke likt at han gjorde noe som kunne ødelagt sexlivet for oss begge! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du hadde 17 cm og risikerte alt bare for noen cm ekstra? For ei nepe du er. 
Du er klar over at du kunne/kan ødelegge den? Plutselig sitter du der med en snabb i hånda som ikke vil bli stiv. 

Anonymkode: 64900...7d3

"Risikerte alt" gjør research før du hyler ut drit du ikke har peiling på. Tror de selger penis pumper for å ødelegge menns peniser rundt om?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke noe på dessverre. Du innbiler deg dette. 

Anonymkode: 28e9c...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det tror jeg ikke noe på dessverre. Du innbiler deg dette. 

Anonymkode: 28e9c...ff7

Og takk til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Risikerte alt" gjør research før du hyler ut drit du ikke har peiling på. Tror de selger penis pumper for å ødelegge menns peniser rundt om?

Det er ikke meg du svarer. Men du har neppe gjort research selv. Så jeg gjorde det for deg. Penispumpe bruker man om man har problemer med å få ereksjon. Den forlenger ikke penis. Derimot kan for langvarig bruk skade penis. Dette sier en sexologisk rådgiver:

1518E04F-5346-4657-A4E7-D3D940479FD7.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Hulderen said:

Det er ikke meg du svarer. Men du har neppe gjort research selv. Så jeg gjorde det for deg. Penispumpe bruker man om man har problemer med å få ereksjon. Den forlenger ikke penis. Derimot kan for langvarig bruk skade penis. Dette sier en sexologisk rådgiver:

1518E04F-5346-4657-A4E7-D3D940479FD7.jpeg

Research er mer enn å google deg fram til det første svaret du finner innen 5 sekunder for så å være så naiv å tro på alt du leser.

Men uansett. Det har funket for meg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sexliv med 21 enn 17? Dette må være troll. Jeg synes det er frustrerende å ha litt lengre enn snittet siden det kan begrense sexen. Trenger man et par cm ekstra kan man ta på seg penishylster.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Majer said:

Bedre sexliv med 21 enn 17? Dette må være troll. Jeg synes det er frustrerende å ha litt lengre enn snittet siden det kan begrense sexen. Trenger man et par cm ekstra kan man ta på seg penishylster.

Det er troll bare fordi andre liker noe du ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei, jeg har oppnådd målet litt nå. Gjennomsnittlig penis er 13-14 cm. Bare det å vite at jeg 7-8 cm større en normalen gir meg mye selvtillit.

Fint du har bedre selvtillit. Må være fryktelig å omgås damer på det seksuelle plan når en har dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smeltemann said:

Fint du har bedre selvtillit. Må være fryktelig å omgås damer på det seksuelle plan når en har dårlig selvtillit.

Jepp, det hjalp 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hver eneste dag i 3 timer, over 2 år.......... for noen små cm. Jeg ble ikke akkurat mindre skeptisk av et så ynkelig resultat. Hva er vitsen liksom? Pump opp selvtilliten heller. Gå på biblioteket og lån god allmenndannende litteratur. Les 3 timer hver dag, i 2 år, og du vil føle at penisen din blir mye større.

Anonymkode: 9fd32...c05

4cm er en del da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (59 minutter siden):

Heldig for deg at kona de støtter deg. Hadde min mann gjort tilsvarende, så hadde jeg blitt rasende! Risikoen for å skade penis er så stor. Så jeg hadde ikke likt at han gjorde noe som kunne ødelagt sexlivet for oss begge! 

Så du bestemmer over hans kropp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du at kuken krymper hvis du ikke bruker pumpen på noen måneder, eller er du dømt til å stadig pumpe kuken for vedlikeholdes skyld livet ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, kajakk kåre said:

Merker du at kuken krymper hvis du ikke bruker pumpen på noen måneder, eller er du dømt til å stadig pumpe kuken for vedlikeholdes skyld livet ut nå?

Godt spørsmål! Jeg har faktisk ikke merket til noe krymping så langt nei, det vises å være permanent, men hvem vet hva som skjer om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, AnonymBruker said:

Godt spørsmål! Jeg har faktisk ikke merket til noe krymping så langt nei, det vises å være permanent, men hvem vet hva som skjer om noen år.

Hva er det lengste du har gått uten å pumpe da? Er det snakk om en dag, en uke eller flere måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, kajakk kåre said:

Hva er det lengste du har gått uten å pumpe da? Er det snakk om en dag, en uke eller flere måneder?

Jeg begynte å pumpe da jeg fikk hjemmekontor i begynnelsen av pandemien. Jeg sluttet å pumpe i mai i år og jeg har enda samme lengde som da jeg holdte på 3 timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynte å pumpe da jeg fikk hjemmekontor i begynnelsen av pandemien. Jeg sluttet å pumpe i mai i år og jeg har enda samme lengde som da jeg holdte på 3 timer om dagen.

Jøss, ikke verst. Hvordan er ereksjonen da? Er du like fast som i yngre dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kajakk kåre said:

Jøss, ikke verst. Hvordan er ereksjonen da? Er du like fast som i yngre dager?

Nei det er jeg ikke. Jeg er 47 år og jeg vil påstå at ereksjonen er på max 90% i disse tider. Det kommer ann på kåthetsgraden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...