AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har nå brukt penis pumpe i 2 år hver dag i 3 timer og har fått en økning på 4 cm lengde og 2 cm bredde. Er det noen andre som vil dele sine erfaringer med pumping? Jeg tar også gjerne imot spørsmål. Anonymkode: 3fb26...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har nå brukt penis pumpe i 2 år hver dag i 3 timer og har fått en økning på 4 cm lengde og 2 cm bredde. Er det noen andre som vil dele sine erfaringer med pumping? Jeg tar også gjerne imot spørsmål. Anonymkode: 3fb26...5ea Dette er jeg veldig skeptisk til. Det har vert slike undersøkelser og ingen bevis på at det fungerer permanent. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Har du virkelig sittet og pumpet penisen i 2190 timer siste to årene? For øvrig bør man være forsiktig med penispumpe. Det kan skade penis på mange måter, i alt fra vev til blodårer. Så ikke vær ukritisk! Anonymkode: 828b4...386 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Del Skrevet 18. oktober 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Har du virkelig sittet og pumpet penisen i 2190 timer siste to årene? For øvrig bør man være forsiktig med penispumpe. Det kan skade penis på mange måter, i alt fra vev til blodårer. Så ikke vær ukritisk! Anonymkode: 828b4...386 Jeg har logget i underkant av 2000 timer totalt. Jeg har brukt 4 forskjellige pumper over 2 år. Du har også helt rett, vær veldig forsiktig. Dette tar utrolig lang tid, du må smøre deg med masse tålmodighet. Anonymkode: 3fb26...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Del Skrevet 18. oktober 2022 1 hour ago, feliek54 said: Dette er jeg veldig skeptisk til. Det har vert slike undersøkelser og ingen bevis på at det fungerer permanent. Jeg skjønner skepsisen. Jeg var selv utrolig skeptisk i begynnelsen, men undersøkelsene du refererer til var ikke av menn som brukte pumpen så mye jeg har gjort. Anonymkode: 3fb26...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har nå brukt penis pumpe i 2 år hver dag i 3 timer og har fått en økning på 4 cm lengde og 2 cm bredde. Er det noen andre som vil dele sine erfaringer med pumping? Jeg tar også gjerne imot spørsmål. Anonymkode: 3fb26...5ea Hver eneste dag i 3 timer, over 2 år.......... for noen små cm. Jeg ble ikke akkurat mindre skeptisk av et så ynkelig resultat. Hva er vitsen liksom? Pump opp selvtilliten heller. Gå på biblioteket og lån god allmenndannende litteratur. Les 3 timer hver dag, i 2 år, og du vil føle at penisen din blir mye større. Anonymkode: 9fd32...c05 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Del Skrevet 18. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Hver eneste dag i 3 timer, over 2 år.......... for noen små cm. Jeg ble ikke akkurat mindre skeptisk av et så ynkelig resultat. Hva er vitsen liksom? Pump opp selvtilliten heller. Gå på biblioteket og lån god allmenndannende litteratur. Les 3 timer hver dag, i 2 år, og du vil føle at penisen din blir mye større. Anonymkode: 9fd32...c05 For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus51 Skrevet 18. oktober 2022 #8 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har logget i underkant av 2000 timer totalt. Jeg har brukt 4 forskjellige pumper over 2 år. Du har også helt rett, vær veldig forsiktig. Dette tar utrolig lang tid, du må smøre deg med masse tålmodighet. Anonymkode: 3fb26...5ea Hvorfor har du gjort det? Hva er vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Hva er det du disiplinerer deg til, når du har brukt 1,5 årsverk på å sitte med snoppen i et rør? Anonymkode: 7b91a...e47 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Dette må være en spøk. Jeg kan forstå det om du hadde 7 cm fra før, men 17 cm er mer enn stort nok. Tenk å bruke så mye av tiden sin i en penispumpe, tenk alt annet du kunne gjort på de 2000 timene. Anonymkode: ea3d4...e30 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #11 Del Skrevet 18. oktober 2022 Kunne blitt rik om du la inn så mye tid i noe annet 😅 penger drar mye mer damer enn kuk gjør Anonymkode: ab894...fe0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. oktober 2022 #12 Del Skrevet 18. oktober 2022 🤣🤣🤣 min type humor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Du hadde 17 cm og risikerte alt bare for noen cm ekstra? For ei nepe du er. Du er klar over at du kunne/kan ødelegge den? Plutselig sitter du der med en snabb i hånda som ikke vil bli stiv. Anonymkode: 64900...7d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Del Skrevet 18. oktober 2022 Er en mann her på kg som har vært ærlig om å ha gjort det samme, til penis ble ødelagt i funksjon. Får ikke lenger ereksjon. Altså risikosport, og spesielt dumt om man i utgangspunktet har en stor penis. Min mann hadde forøvrig 21 cm da vi møttes. Jeg er en ganske høy dame, og har ikke veldig kort vagina,men vi har betydelig bedre sex og større muligheter til variasjon nå som han har lagt på seg rundt 20 kg og derfor har fått rundt 4 cm kortere penis på grunn av fettlager ved penisrot. Tidligere ble mye vondt, og han måtte ta det roligere. Anonymkode: 1a71b...c2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Del Skrevet 18. oktober 2022 TS har brukt nesten 3 måneder av livet sitt (målt i antall timer) til å pumpe penis... Det er mange triste skjebner der ute, folkens. Anonymkode: e3da9...ce1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16 Del Skrevet 18. oktober 2022 Interessant! Hvilken penispumpe bruker du? Anonymkode: ce8ec...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 18. oktober 2022 #17 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Prøv i 2 år til kanskje du får en normalt stor kuk du også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. oktober 2022 #18 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg så er 4 cm utrolig mye. Jeg startet med 17 cm og har nå en 21 cm penis. Dette gir meg utrolig mye. Bedre sex, selvtillit og disiplin. Anonymkode: 3fb26...5ea Bedre sex? Med hvem da, deg selv? For hvem orker vel å være i et forhold med en som holder på med en penispumpe i tre timer hver eneste dag! Hvorfor i alle dager ødelegge en perfekt penis? Det gjelder ikke meg som har en veldig dyp vagina. Men de fleste kvinner får jo smerter av å bunnes med en 21 cm lang penis. Den som har penisen må være veldig forsiktig,og kan ikke «peise på» som han ønsker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Del Skrevet 18. oktober 2022 21 minutter siden, Hulderen said: Bedre sex? Med hvem da, deg selv? For hvem orker vel å være i et forhold med en som holder på med en penispumpe i tre timer hver eneste dag! Hvorfor i alle dager ødelegge en perfekt penis? Det gjelder ikke meg som har en veldig dyp vagina. Men de fleste kvinner får jo smerter av å bunnes med en 21 cm lang penis. Den som har penisen må være veldig forsiktig,og kan ikke «peise på» som han ønsker. Det var da voldsomt til fordommer her inne. Æsj. Jeg ville dele noe jeg liker å alt jeg får tilbake er dritt slengt i trynet mitt. Hva faen er galt med dere alle? Jeg er gift og har familie. Jeg har hjemmekontor og har tid til å gjøre dette når jeg jobber, privat bak en lukket dør. Kona er da 100% ombord og støtter dette, hun er ivrig og elsker den store størrelsen jeg har fått. Anonymkode: 3fb26...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #20 Del Skrevet 18. oktober 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Interessant! Hvilken penispumpe bruker du? Anonymkode: ce8ec...6ca Ingen kjent merke pumpe, jeg bestilte via et firma som spesial lager til sin penis fra tyskland. Anonymkode: 3fb26...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå