Gå til innhold

Beths Beauty eller Eger Skin Clinic - eller et annet sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dame i slutten av 30-årene her. Ser etter et sted som kan veilede meg i valg av produkter og behandlinger for relativt normal, men likevel litt tørr, hud med store porer, begynnende aldringstegn osv.

Et hav av klinikker i Oslo, men de to jeg nevner i overskriften fremstår som seriøse og med mange fornøyde kunder. Vil dere dele deres erfaringer med disse stedene eller anbefale meg noen andre steder?😃

Anonymkode: 49c59...7b4

Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 49c59...7b4

Skrevet

De klinikkene er vel store på botox og restylane fordi kjendisene går der, slike som Janne Formoe, Synnøve Skarbø, Vanessa Rudjord, Lilli Bendriss osv

Anonymkode: b8e99...bd5

Skrevet

Hvis det er for huden så gå til Hudklinikken Jon Langeland på Youngstorget. 

Anonymkode: 7083e...2a6

Skrevet

Oslo Hudlegesenter , Frogner hudklinikk og Vanity Beauty clinic har jeg også bare bra erfaringer med.

Anonymkode: 7083e...2a6

Skrevet

Eger skin Clinic har jeg dårlig erfaring med.
 Det er frustrerende når man har booket tid til en bestemt dato rett før en date, selskap eller ferie også blir timen kansellert grunnet «sykdom». Dette skjedde også før korona. Influencere blir prioritert. 

En gang ble timen min kansellert også ser jeg at en influencer postet en bilde med behandleren omtrent samme tid som timen min som ble kansellert. 

Anonymkode: db733...e47

Skrevet

Beth er helt elendig. Useriøst.

Anonymkode: 49a2d...271

Skrevet

Jeg har kun vært en gang på Oslo hupleieklinikk, men var fornøyd. De virker proffe, og har også gode hudpleieserier de selger.

Anonymkode: 79527...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...