AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Det er helt forferdelig. Jeg har seksuelle drømmer, ikke noe store greier, men jeg gjør ting i dem som jeg ikke ville gjort i våken tilstand etterpå føles det ut som jeg har voldtatt min egen kropp. Og får Flash backs fra tidligere voldtekter gir dette noe mening?😫 Anonymkode: f13a3...d9c 2
Scoops Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Det gir mening ja, underbevisstheten jobber jo gjerne med ting som vi ikke helt klarer å ligge bak oss, og når du har opplevd noe så fælt så er det ikke helt rart at det kan dukke opp slik. Høres forferdelig ut å ha det slik da❤️
feliek54 Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Scoops skrev (3 timer siden): Det gir mening ja, underbevisstheten jobber jo gjerne med ting som vi ikke helt klarer å ligge bak oss, og når du har opplevd noe så fælt så er det ikke helt rart at det kan dukke opp slik. Høres forferdelig ut å ha det slik da❤️ Er veldig enig og du må få hjelp. Er ille at du har blidt voldtatt. Slik vold burde ha strengere fengsel og tatt mer alvorlig. Flere av de må bli stoppet. Søk hjelp til å komme videre selv om du aldri vil nok glemme. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er helt forferdelig. Jeg har seksuelle drømmer, ikke noe store greier, men jeg gjør ting i dem som jeg ikke ville gjort i våken tilstand etterpå føles det ut som jeg har voldtatt min egen kropp. Og får Flash backs fra tidligere voldtekter gir dette noe mening?😫 Anonymkode: f13a3...d9c Samme har jeg. Tror det er normalt dessverre Anonymkode: 65415...637 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Samme har jeg. Tror det er normalt dessverre Anonymkode: 65415...637 Normalt for oss som har opplevd slike grove seksuelle overgrep, og som er traumeskadet pga. det. Jeg har hatt utallige slike drømmer, det blir som mareritt. Men etter som jeg i våken tilstand husket mer og mer av hva jeg hadde opplevd, begynte jeg å slåss i drømmene, for jeg var så rasende. Det har hjulpet veldig, men jeg har fortsatt mange flashbacks og påtrengende tanker og minner i våken tilstand. Anonymkode: d435a...1e0
StovnerJune Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 Ikke så rart. Mye av det man føler under sex minner om ting man føler mens man blir voldtatt. Umulig å ikke assosiere det i det hele tatt. Må bare akseptere at det er sånn, gå videre uten skam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå