AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg har nylig hatt mensen nå, og jeg sliter med å bli stabil i humøret mitt igjen. Har merket at jeg blir skikkelig nedenfor og tung den uka i måneden, nesten så jeg føler meg helt lost. Alle følelsene mine er i sving og jeg føler at hele verden står på skuldrene mine. Jeg har tidligere slitt med depresjon, og jeg gjenkjenner denne følelsen i mensen ukene. Det er helt fælt. noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil ikke ha det sånn her, det plager meg. Anonymkode: f23b5...c33
AnonymousBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Først og fremst så er dette helt naturlig, og noe de aller fleste føler på, men på grunn av tabubelagte stemninger rundt temaet, føler man seg som eneste. Tror det handler mer om hvilke tanker du har om det, enn at det faktisk er så ille som det føles. Sier ikke at du er selvkritisk på en negativ måte, tvert imot, du vil jo helst unnslippe det! For noen kan p-piller være til så mangt, og ikke bare beskyttelse. Det kan "forstyrre" hormonbalansen til et mer stabilt et, som igjen kan hjelpe på med følelsene. Er det noe du kan prate med legen din om? Igjen, det er helt naturlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå