AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg klarer være kjempe flink i 3 måneder, før jeg går på en skikkelig smell typisk i måned 4 eller 5. Bruker opp alt jeg har spart og har ikke råd til regninger ect. På papir har jeg ptsd med vedvarende personlighets forandring, men det er nok noe annet som ligger å lurer også. Depresjoner i hytt og pine Jeg handler mat en gang i måneden, i frykt for å ikke skulle gå sulten. Er kjempe redd for å være sulten. Plutselig så flyr pengene uten at jeg rekker tenkte av tanke på det.., Finnes det hjelp for meg? Evt hvor! Anonymkode: 03b8b...205
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Snakk med Nav om å få oppnevnt økonomisk verge. Anonymkode: 06f63...313 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk med Nav om å få oppnevnt økonomisk verge. Anonymkode: 06f63...313 Hva gjør økonomisk verge? Anonymkode: 03b8b...205
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 En venn av meg er bipolar og kan i maniske perioder snu opp ned på livet. Hun har økonomisk verge som passer på økonomien, ser til at avtaler hun inngår blir slettet, betaler regningene for henne og gir ut penger til mat og livsopphold en gang i uken. Nav kan være verge men man kan også bruke en advokat til det. Snakk med nav, hvis de ikke kan hjelpe (mener du burde klare dette selv) kan du kontakte advokat. Anonymkode: edfb9...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå