AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg er en veldig veldig opptatt person. Jeg studerer ingeniørfag og juss samtidig på tvers av hverandre, og har lite tid til å være ute på fester, utesteder og lignende. Min samboer trener en annen type sport enn meg, og gjennom treningen har han blitt kjent med hyggelige mennesker, noe som er veldig trivelig da vi begge to er relativt nye i byen vi bor i. Jeg har med meg ganske mye i bagasjen når det kommer til dette forholdet, ettersom at jeg allerede har opplevd utroskap med min nåværende partner - der han var utro. Forleden la han til en jente fra treningen, da de hadde planlagt å gå ut sammen hele gjengen fra treningen. De ble visstnok venner på Facebook samme kvelden som de var ute. I følge min partner var det hun som la han til, og han godtok. Når jeg spurte han hvem hun var, sletta han hun i paknikk, og sa at hun var treneren hans og at hun var 35 år gammel, betraktelig yngre enn oss. Ettersom at han fjerna henne tenkte jeg ikke over dette. Skal også sies at jeg så samtalen deres den kvelden da min samboer viste den til meg. Hun hadde sendt han mld ved midnatt og spurt hvor han var. Han svarte hvor han var, og i samtalen la hun til «🥰». Det var det siste jeg så. Etter noen dager fjernet mitt samboer tilgjengeligheten på Facebook over oversikten med venner. Jeg søkte riktig nok henne opp, og så at de hadde blitt venner igjen da hun hadde åpen venneliste. Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Nå ser jeg at de er venner igjen, og at hun langt i fra er 35 år gammel. Hun er heller ikke hans trener??? Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 Kvinnenavn skrev (1 minutt siden): Da vet du jo at han lyver.. ja, men det skal sies at jeg også har vært beinhard med han når det har kommet til å ha jentevenner etter den utroskapen. Så nå vet jeg ikke om han bare er «redd» eller om han er utro elns Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Hvis 35 er mye yngre, hvor gammel er han egentlig? Anonymkode: 43c42...36b 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): betraktelig yngre enn oss Mente eldre*. Vi er er 20 årene. Det er tydeligvis hun også Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis 35 er mye yngre, hvor gammel er han egentlig? Anonymkode: 43c42...36b Jeg skrev feil. Beklager. Mente eldre. Han er 26 Anonymkode: 60182...672
MinniMusa Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Umodne tulling. Kvitt deg med han når han lyger og fjerner vennelisten. Det blir bare for dumt🙈 4 1
Kvinnenavn Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja, men det skal sies at jeg også har vært beinhard med han når det har kommet til å ha jentevenner etter den utroskapen. Så nå vet jeg ikke om han bare er «redd» eller om han er utro elns Anonymkode: 60182...672 Hvis du ikke er komfortabel med at han får seg nye venninner, etter det han har gjort tidligere, synes jeg det er helt forståelig. Enten må han stå på sitt og være ærlig med deg om at han får seg nye venninner og trygge deg på at det er ufarlig for deres forhold, eller så må han respektere dine grenser og faktisk droppe dette. Det er jo en direkte konsekvens av dumme valg han har tatt tidligere. Det han gjør nå, er ikke greit, i mine øyne. Han lyver og det er ikke rart du tenker det verste. Det kan hende de bare er venner, men tenk deg godt om. Synes du det er innafor at han lyver til deg om nye venninner? Alternativet er jo at han flørter eller har noe på gang med denne damen. Hva har du tenkt til å gjøre? 3
Kullsyrevann Skrevet 17. oktober 2022 #10 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg hadde aldri sendt 🥰 til en mann med mindre jeg tidligere har spredt beina for han eller planlegger å gjøre det. Og det tror jeg gjelder for de fleste kvinner. 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #11 Skrevet 17. oktober 2022 Han har altså vært utro før, og nå juger han og prøve skjule spor i rekordfart. Her hadde jeg spurt om å få lese chatten mellom de. Anonymkode: 43c42...36b 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #12 Skrevet 17. oktober 2022 Han klarte å være utro mot deg en gang, og klarer det nok igjen.. Anonymkode: d7d20...c58 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Skrevet 17. oktober 2022 Kullsyrevann skrev (2 minutter siden): Jeg hadde aldri sendt 🥰 til en mann med mindre jeg tidligere har spredt beina for han eller planlegger å gjøre det. Og det tror jeg gjelder for de fleste kvinner. Jeg har gjort litt søk på jenta, og det er flere bilder av henne med en type gutt på hennes Instagram. Det er nok kjæresten hennes. Ser kommentarer under bildene, som igjen indikerer til at hun er/var i et forhold. Sist hun la ut noe av de var i januar2022, og mye kan ha skjedd sien sist. Virker også som hun er veldig utadvendt og er en aktiv person. Er så vanskelig Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #14 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han har altså vært utro før, og nå juger han og prøve skjule spor i rekordfart. Her hadde jeg spurt om å få lese chatten mellom de. Anonymkode: 43c42...36b Jeg så den. Det var ikke noe der etter hennes svar Anonymkode: 60182...672
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 Er du sammen med min kjæreste? Anonymkode: 42b84...31a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du sammen med min kjæreste? Anonymkode: 42b84...31a Nei😂 alle kvinner har bare samme problemer Anonymkode: 60182...672 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. oktober 2022 #17 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ja, men det skal sies at jeg også har vært beinhard med han når det har kommet til å ha jentevenner etter den utroskapen. Så nå vet jeg ikke om han bare er «redd» eller om han er utro elns Anonymkode: 60182...672 Hvorfor vil du være sammen med en som har vært utro mot deg? Du fortjener bedre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #18 Skrevet 18. oktober 2022 Bare det at han har skjult vennelisten etter du begynte å spørre, er et stort, rødt flagg. Høres ut som min eks. Han var også utro. Jeg ba ham om å slette dama på alle kanaler, han gjorde det, men hun ble fort lagt til igjen. Takket fort for meg. Anonymkode: 3fb93...46c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Skrevet 18. oktober 2022 Det er forskjell på å være en sosial person som blir kjent med mange, og å være en mann som nesten utelukkende blir kjent med damer. Dette høres egentlig ikke så lovende ut. Tidligere utroskap og nå løgner. Trenger du noe særlig mer for å være usikker/gå? Anonymkode: b3ad7...8eb 1 2
Hippogriff Skrevet 18. oktober 2022 #20 Skrevet 18. oktober 2022 Dette høres dødfødt ut. Du er "beinhard" med ham når det gjelder andre kvinner, så han skjuler det som fint kan være et helt uskyldig bekjentskap. Samtidig er det fullt forståelig gjort av deg, siden han har vært utro og beviselig lyver. Dette høres ikke bra ut for noen av dere. Hvorfor vil du være sammen med en du ikke stoler på? Hvorfor vil han være sammen med ei som ikke stoler på ham? Hva er et forhold verd uten tillit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå