Gå til innhold

Date noen med samme navn som en av foreldrene?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Kanskje litt merkelig tema, kanskje... Kunne du datet noen med samme navn som faren/moren din? Det blir liksom litt småekkelt for min del. Har ikke vært i situasjonen, men. Kom bare til å tenke på det.  :ler: 

ja det kunne jeg. pappa har et ganske vanlig navn, og jeg har en kompis som heter det. har også tidligere vært forelska i en som heter det samme som pappa. synes ikke det er noe rart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min heter det samme som broren min. Det blir litt rart noen ganger, siden jeg som oftest kaller samboeren et kallenavn, og det da er ganske sjeldent jeg bruker navnet hans. Da tenker jeg automatisk på broren min. En litt artig historie: Første gang niesen min møtte min kjære (hun var da 2 1/2 år) sa foreldrene, det her er ***, hun gikk usikkert mot ham og sa... pappa?? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt artig historie: Første gang niesen min møtte min kjære (hun var da 2 1/2 år) sa foreldrene, det her er ***, hun gikk usikkert mot ham og sa... pappa?? :ler:  :ler:  :ler:

De er søte, de små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tvilsomt,...pappa har et skikkelig harry navn, og jeg vet ikke om noen andre som heter det,..(utenom en båt og diverse andre "ting",... :ler: ) synes navnet er like turn-off som Heinz og Haldur,.... men kjærlighet kan jo gjøre blind så skal vel aldri si aldri...men jeg tror ikkje det hvetrfall, og håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...