Gjest GreenSky Skrevet 2. desember 2005 #1 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje litt merkelig tema, kanskje... Kunne du datet noen med samme navn som faren/moren din? Det blir liksom litt småekkelt for min del. Har ikke vært i situasjonen, men. Kom bare til å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. desember 2005 #2 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå dater ikke jeg lenger da... Men tror ikke jeg hadde syntes dette hadde vært noen problem. Eller det hadde det hvis han hadde hett det samme som min mor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. desember 2005 #3 Del Skrevet 2. desember 2005 Eller det hadde det hvis han hadde hett det samme som min mor.... ← Hadde nok syntes det var litt snålt i begynnelsen, spesielt siden pappa sitt navn er så sjeldent, men tror ikke det hadde stoppet meg fra å innlede et forhold med personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria Skrevet 2. desember 2005 #4 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje, men det hadde vært veldig merkelig.. Eller forresten.. Nei, det hadde vært for merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. desember 2005 #5 Del Skrevet 2. desember 2005 Så lenge hun ikke heter mamma går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. desember 2005 #6 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg var samboer med en som het det samme som faren min. Funka helt fint det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 2. desember 2005 #7 Del Skrevet 2. desember 2005 Tenker på foreldre som "mamma" og "pappa", og forbinder dem ikke så mye med navnene, så nei -tror ikke det hadde vært noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. desember 2005 #8 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg bruker ofte fornavn på foreldrene mine (fikk en "moderne" oppdragelse) så jeg sier ikke mamma/pappa så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. desember 2005 #9 Del Skrevet 2. desember 2005 så lenge hun ikke ligner på mamma går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #10 Del Skrevet 2. desember 2005 Så lenge hun ikke heter mamma går det fint. ← Enig, i mitt tilfelle pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. desember 2005 #11 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror ikke jeg ville sett på det som et stort problem.. Eller... altså... min samboers fars "venninne" heter det samme som meg. Men jeg "kom først" inn i familien så selv om ejg først syntes det var litt rart så tenker jeg at "det er hans problem, ikke mitt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #12 Del Skrevet 2. desember 2005 Min far har et ganske sjeldent navn så jeg ville vel syntes det var litt rart. Likevel, om jeg likte han jeg møtte ville ikke navnet stoppet meg. Jeg ville vel bare kalt han noe annet som lignet, og håpet det hadde blitt akseptert... (jeg bruker også fornavnene på mine foreldre i de fleste sammenhenger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #13 Del Skrevet 2. desember 2005 Hadde en kjæreste som het det samme som faren min jeg - så aldri det som noe problem. Faren min kaller jeg jo pappa. At de to måtte kalle hverandre ved samme navn er vel ikke verre enn alle andre som møter folk med samme navn som seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 3. desember 2005 #14 Del Skrevet 3. desember 2005 Min eks datet en jente som het det samme som moren, og broren hans har samboer som heter det samme som mamman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 9. desember 2005 #15 Del Skrevet 9. desember 2005 Kan ikke tenke meg at det hadde vært noe problem å ha en kjæreste som heter det samme som pappa - hadde vært verre om han het det samme som eksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 9. desember 2005 #16 Del Skrevet 9. desember 2005 Nei, det er da vanskelig nok å finne seg en bra mann om ikke man skulle begynne å luke ut de med visse navn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. desember 2005 #17 Del Skrevet 9. desember 2005 Pappan min heter jo "pappa", det er det navnet jeg forbinder med ham. Ergo: ikke noe problem med menn som heter det samme som ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 10. desember 2005 #18 Del Skrevet 10. desember 2005 Det hadde sikkert vært litt rart i begynnelsen, men jeg hadde nok vent meg til det også. Nå har begge foreldrene mine praktisk nok navn som ikke er vanlig i min generasjon, faktisk har jeg aldri møtt noen på min egen alder som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. desember 2005 #19 Del Skrevet 10. desember 2005 Tenker på foreldre som "mamma" og "pappa", og forbinder dem ikke så mye med navnene, så nei -tror ikke det hadde vært noe problem! ← Samme her. Kjenner flere med samme navn som foreldrene mine, har egentlig aldri tenkt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wembi Skrevet 10. desember 2005 #20 Del Skrevet 10. desember 2005 Hadde blitt skremt om noen hadde samme gammeldagse navnet som pappa hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå