Gå til innhold

Stringtruse for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker du når du begynte å bruke stringtruse? Var det behagelig med en gang?

Endret av Anonymitet12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har alltid vært ubehagelig så derfor gadd jeg ikke mer. Bruker kun truser 

Anonymkode: d47d0...352

• Liker 3
Skrevet

Stringtruser og tights er en gave til kvinner. Det får fram det aller beste i dem.

Anonymkode: 233d9...c4e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

I år, er 39 😄 Ubehagelig, men ble fort vant. 

Anonymkode: d0ca9...1ab

• Liker 1
Skrevet

Begynte med det på ungdomsskolen en gang, bruker det fortsatt. Syns ikke det er ubehagelig, bare pass på at de ikke er for små🙊

Anonymkode: e95a0...e93

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Stringtruser og tights er en gave til kvinner. Det får fram det aller beste i dem.

Nei det er et fengsel og skaper dårlig underlivshygiene, ubehag og utslett særlig etter man har barbert seg 

Anonymkode: d47d0...352

• Liker 2
Skrevet

Y

Ungdomsskolen, bruker det den dag i dag, 41 år. Føler meg sexy, slipper trusekant. Kjøper truser til 500 kroner stykket så de er av god og behagelig kvalitet. 

Anonymkode: 70ed5...37d

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke når, men det er de mest behagelige trusene. Riktig størrelse og snitt, så merker man ikke at de er på. Og undertøyet syns ikke under klær.

Vanlige truser begriper jeg ikke at folk kan gå med. String eller bokser, det er behagelig.

Anonymkode: 83ea8...2e6

• Liker 4
Skrevet

Husker jeg begynte på ungdomsskolen. Er i 20- årene nå, bruker string og sømløse truser om hverandre. Vil ikke ha trusekanten. Har aldri synes string er ubehagelig, men bruker myke truser som har litt bredde på stringen. 

Anonymkode: 9da80...b9a

• Liker 1
Skrevet

Var 12 tror jeg, startet i 6 klasse, ikke behagelig med en gang men vendte meg fort til det og har brukt det nesten hver dag siden (er nå 41)

Anonymkode: c1463...20b

• Liker 1
Skrevet

Har døri vært ubehagelig, men de må passe. Hverken for små, som blir ubehagelig, eller for store som ikke er pent. Kunne ikke tenke meg å gå i andre truser. Og hygiene.. jeg vasker meg etter å ha vært på bommelomm.

Anonymkode: 4bc04...529

• Liker 1
Skrevet

Brukte det på ungdomsskolen og videregående, aldri igjen. Har brukt resten av livet på å finne truser som ikke går opp i ræva.

Anonymkode: b494f...7d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Y

Ungdomsskolen, bruker det den dag i dag, 41 år. Føler meg sexy, slipper trusekant. Kjøper truser til 500 kroner stykket så de er av god og behagelig kvalitet. 

Anonymkode: 70ed5...37d

Stringtruse til 500 kr ?? 🙄

Skrevet

Brukt det i 25 år nå , blir 37 😅 orker ikke tanken på vanlig truser , og for å ikkr snakke om trusekantene 🤣

Anonymkode: c6a9b...97c

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Har døri vært ubehagelig, men de må passe. Hverken for små, som blir ubehagelig, eller for store som ikke er pent. Kunne ikke tenke meg å gå i andre truser. Og hygiene.. jeg vasker meg etter å ha vært på bommelomm.

Anonymkode: 4bc04...529

Fu vasker deg etter å *ha gjort* bommelom. Man kan ikke være på en bæsj.

Anonymkode: b2a64...5c9

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fu vasker deg etter å *ha gjort* bommelom. Man kan ikke være på en bæsj.

Du* 

Skrevet

Usj, det er så stygt og vulgært.

Anonymkode: bab40...a5c

Skrevet

Jeg begynte å bruke det i tenårene npr hun jeg var sammen med da insisterte på at jeg måtte bruke det for hun synes det var så sexy. Var litt rart og uvant i starten, men nå snart 30år etter har jeg ikke brukt annet. Truser og boxere føles nesten ut som å gå med bleier. String og tanga holder utstyret på plass og jeg slipper å gå og rette på det hele tiden. 

Anonymkode: 8f769...15e

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg husker ikke når jeg begynte, og jeg  kan ikke huske at de noen gang har vært ubehagelige.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er først og fremst en gave til oss som liker kvinner i dette antrekket😍

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...