Gå til innhold

Klarer ikke slappe av når jeg har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å plage meg. Passer på å ikke være opphisset når vi skal ha sex fordi han blir fort ferdig og jeg ender opp seksuelt frustrert. Får ikke tid til å nyte for det varer aldri mer enn 4-5 min før han er ferdig. Selv de få gangene han prøver med foreplay så blir jeg bare stressa og kommer ingen vei. Har aldri fått orgasme av noen andre før, de som har prøvd har gitt klager på at jeg bruker så lang tid og det er kjedelig. 

Hvordan kan jeg klare å slappe av mer? Vi har vært sammen 6 år og jeg begynner å bli skikkelig lei. Har prøvd å snakke om det men han syntes det er ubehagelig å snakke om sex og takler dårlig "kritikk"

Anonymkode: e463d...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det begynner å plage meg. Passer på å ikke være opphisset når vi skal ha sex fordi han blir fort ferdig og jeg ender opp seksuelt frustrert. Får ikke tid til å nyte for det varer aldri mer enn 4-5 min før han er ferdig. Selv de få gangene han prøver med foreplay så blir jeg bare stressa og kommer ingen vei. Har aldri fått orgasme av noen andre før, de som har prøvd har gitt klager på at jeg bruker så lang tid og det er kjedelig. 

Hvordan kan jeg klare å slappe av mer? Vi har vært sammen 6 år og jeg begynner å bli skikkelig lei. Har prøvd å snakke om det men han syntes det er ubehagelig å snakke om sex og takler dårlig "kritikk"

4-5 minutter er jo lenge

Anonymkode: ab4aa...51f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt vanlig å trenge 20-30 min foreplay før sex for å få nytelse ut av sexen. Det er ikke du som bruker lang tid men karene dine som ikke tar seg god nok tid 

Anonymkode: 7ed42...080

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt vanlig å trenge 20-30 min foreplay før sex for å få nytelse ut av sexen. Det er ikke du som bruker lang tid men karene dine som ikke tar seg god nok tid 

Anonymkode: 7ed42...080

Det er dritlenge med 20-30 minutter

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Han bryr seg jo ikke om din tilfredsstillelse.. Ikke rart du blir stressa 

Endret av MapleSirup
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

4-5 minutter er jo lenge

Sex i 4 min er en kjappis

Anonymkode: 1d780...cbc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er jo ingen poeng å slappe av?

Hvorfor gidde ha sex i 4 minutter? Bli full av sædrester for ingenting?

Du må ha vært utrolig uheldig med sexpartnerne dine. Om hele poenget er å bli ferdig...

• Liker 5
Skrevet

Det høres ut som du bare har vært sammen med utålmodige menn da. Og de fortjener i grunn ikke å ha sex med deg, om de ikke kan legge ned litt innsats for at du skal få deg en orgasme.

Kjæresten din bør begynne med å bli så voksen at han faktisk kan snakke om sex, og ikke minst skjønne at det ikke er ment som kritikk. 
Det er bare snakk om å finne måter du også kan nyte sexen på. 

Nytter nok ikke med masse tips til hvordan du skal slappe av under sex, når problemet er at han er utålmodig og ikke vil snakke om noe du opplever som et problem.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

4-5 minutter er jo lenge

Nei, det er ikke lenge. 

Anonymkode: d3e60...aac

• Nyttig 1
Skrevet

4-5 minutter er helt normalt, uavhengig av hva folk på KG påstår

Anonymkode: 02bf1...b11

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

4-5 minutter er helt normalt, uavhengig av hva folk på KG påstår

Anonymkode: 02bf1...b11

Hvis man snakker kun selve penetreringen, ja. Om det inkluderer foreplay er det ikke rart kvinnen får veldig lite ut av det.

Anonymkode: 35708...d60

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg slapper av så går det ikke for meg.. Jeg må spenne muskulaturen i underlivet for at det skal skje noe. Hvis jeg bare ligger der så skjer det ingenting.

4-5 min er jo lite for min del. Trenger ca en halvtime totalt.

Anonymkode: e7a12...2b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min erfaring er at kvinner ikke blir opphisset nok.. kåtheten må bli så høy at alle andre tanker forsvinner. For som oftes er tanker under sex "støy" for nytelse og orgasmen.. Stress er kansje den værste "støyen".. Menn trenger også forspill, fordi da blir man mere utholdende. Så en tålmodig mann har klart å få deg til å stresse ned og slapper av mye bedre.. og sexen blir selvfølgelig også bedre jo kåtere vi begge er..

Tålmodigheten kan sammenlignes når du venter og kjenner på den deilige duften av stekeovnen.. jo mere du må vente jo bedre smaker maten.. Det er helt klart en sammenheng mellom nytelsen med sexen, og nytelsen av maten🤗

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MapleSirup skrev (11 timer siden):

Han bryr seg jo ikke om din tilfredsstillelse.. Ikke rart du blir stressa 

Kan nok være lit enig. Dere må finne it sammen og deg alene hva du liker og gir deg nytelse. Ut fra min erfaring så er jenter veldig forskjellig. Og noen må ha veldig lang tid for å få nytelse. Dere må være tolmodige og viktig at du klare å slappe av(ikke stresse). gjerne at dere snakker om det og om du har ei god venninne så snakke med henne om det også selv om dere ikke er like.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sex i 4 min er en kjappis

Nei om det er fra penetrering er det overhodet ikke kjapt. Det er normalen 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis jeg slapper av så går det ikke for meg.. Jeg må spenne muskulaturen i underlivet for at det skal skje noe. Hvis jeg bare ligger der så skjer det ingenting.

4-5 min er jo lite for min del. Trenger ca en halvtime totalt.

Anonymkode: e7a12...2b7

Ca en halv time er for meg meget lenge og det er utmattende å må tilfredstille en kvinne så lenge, så dermed avstår han 

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

4-5 minutter er jo lenge

Nei det er ikke lenge. Her puler vi i timesvis.

Anonymkode: b4e0b...3ef

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei om det er fra penetrering er det overhodet ikke kjapt. Det er normalen 

Ca en halv time er for meg meget lenge og det er utmattende å må tilfredstille en kvinne så lenge, så dermed avstår han 

Hjelper det TS at du er dårlig i senga?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Samme her 😃

Anonymkode: d3e60...aac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Da jeg var ung kunne jeg sikkert komme på fem minutter, men det er helt umulig nå. Dersom jeg skal komme under penetrerende sex tar det minimum 15 minutter. 30 minutter med kondom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du passer på å ikke være opphisset? Hvorfor i alle dager har du sex med han i det hele tatt?

Detr høres ut som du bør ta kommandoen selv, eller bare slutte å ha sex med han. Om du fortsetter på dette viset, så vil du ødelegge din egen seksualitet, kansje for alltid.

Han får bare synes det er ubehagelig å snakke om sex, du synes det er ubegelig å HA sex. Snakk mer med han.

Anonymkode: d4e81...b46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...