AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Er det noen som har vært sykemeldt pga utbrenthet? Hvor lenge var du sykemeldt? Hjalp det, og hvilke tiltak måtte du/lege iverksette? Anonymkode: d57d4...a66
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Var sykmeldt i over et år, brukte 4 år på å komme tilbake så var på aap og. Første året sov jeg ekstremt mye, jeg var i samtaler hos psykolog ukentlig. Etter ca et år kunne jeg sakte begynne å bygge meg opp igjen, er fortsatt (7’år senere) preget av det som skjedde. Anonymkode: 97b1f...c46 1
Peterpan91 Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Har du lest denne tråden? Kanksje den kan svare på noen av spørsmålene dine, og ellers komme med litt forslag til hva man kan gjøre for å hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har vært sykemeldt i 2, 5 år (er på aap nå) men jobber 40 prosent. Har en laaaang vei å gå. Går til fysio, naprapat, har gått til psykolog og kiropraktor i løpet av denne tiden. Anonymkode: 920fe...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå