Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en FWB. Vi ses stort sett bare lørdagskveld på byen og går hjem og ha sex. Han sier relasjonen mellom oss er mer enn bare sex. Jeg sier det bare er sex - fordi vi har det hver helg når vi treffes, og ca kun dette vi gjør. (Han ringer meg ellers hver dag, og ofte god morgen/natt meldinger i tillegg.)  Treffes ikke i uken. Når jeg sier det er kun sex mellom oss, blir han sur, og sier det er mer enn det.

Har vært et par ganger jeg har vært lei meg, dersom vi har hatt en diskusjon, og spurt om jeg kan komme til han for å snakke. Han har sagt nei begge ganger. Jeg vet at han bare skulle være hjemme. Føler derfor ikke han behandler meg som et menneske han bryr seg om når jeg trenger det. Samtidig blir blir han lei seg og sur når jeg sier la oss kalle en spade for en spade, det er kun sex mellom oss. Hvorfor tror dere han sier det er mer? Er det fordi han føler han utnytter meg og prøver å pynte på det? Ja, jeg har spurt han, og han holder fast i sitt. Takk til alle som vil svare

Anonymkode: e0162...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han vil ikke såre deg med ord men han gjør jo det med handlinger. Hvorfor gidder du han?

Anonymkode: 5ad17...14d

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja han vil ikke såre deg med ord men han gjør jo det med handlinger. Hvorfor gidder du han?

Anonymkode: 5ad17...14d

Takk. Nei, står på en skillevei til å kutte han ut nå

Skrevet

Han ringer deg hver dag og sender deg god morgen/god natt meldinger. Det er sånn atferd man typisk får fra en som vil noe mer, ikke en fyr som kun er ute etter å penetrere deg. Sex kan vekke mye følelser hos enkelte, så du kan vurdere å ta en pause fra det i en periode hvis han ikke tåler det. Og hvis han vil ha et romantisk forhold, så må han tåle at du krever mer av han. Syns det er rart du både diskuterer og prater daglig med en fyr du kun har en seksuell relasjon til, det virker som dere har rotet til ordningen begge to?

• Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, Kullsyrevann said:

Han ringer deg hver dag og sender deg god morgen/god natt meldinger. Det er sånn atferd man typisk får fra en som vil noe mer, ikke en fyr som kun er ute etter å penetrere deg. Sex kan vekke mye følelser hos enkelte, så du kan vurdere å ta en pause fra det i en periode hvis han ikke tåler det. Og hvis han vil ha et romantisk forhold, så må han tåle at du krever mer av han. Syns det er rart du både diskuterer og prater daglig med en fyr du kun har en seksuell relasjon til, det virker som dere har rotet til ordningen begge to?

Takk. Ja, vi har nok blitt litt mer investert enn det vi trodde først. Jeg har det ok med å være FWB, men kan ikke ha en FWB som ikke bryr seg om mine følelser som menneske. Det er avtennende for meg. Litt usikker på om jeg skal prøve å gripe det an med å si dette, eller bare la det fare med han.  Tenker at jeg ikke kan tvinge han til å bry seg, men samtidig kanskje verdt å betydelig gjøre hva som er viktig for meg. Sev om jeg synes det burde kommet naturlig fra han

Skrevet
2 hours ago, Kullsyrevann said:

Han ringer deg hver dag og sender deg god morgen/god natt meldinger. Det er sånn atferd man typisk får fra en som vil noe mer, ikke en fyr som kun er ute etter å penetrere deg.

På en annen side, et lettvint tiltak for å holde noen varm

• Nyttig 3
Skrevet

Han sier det er mer enn bare sex, fordi han vil ikke du skal treffe andre. Du skal være «trofast» Men han praktiserer ikke mer enn bare sex, da han ikke vil snakke med deg når du er nedfor. 

Anonymkode: f87a5...fd2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier det er mer enn bare sex, fordi han vil ikke du skal treffe andre. Du skal være «trofast» Men han praktiserer ikke mer enn bare sex, da han ikke vil snakke med deg når du er nedfor. 

Takk. Du har rett i det. Han vil ikke at jeg skal treffe andre, og at han kun praktiserer sex. Har sagt at det ikke er noe vits i å pakke det vi har inn i noe finere/mer enn det det er. Men han nekter og blir sur når jeg sier det. Mister interessen kjenner jeg. Jeg har vanskelig å ha sex med en som ikke bryr seg om en som menneske.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk. Du har rett i det. Han vil ikke at jeg skal treffe andre, og at han kun praktiserer sex. Har sagt at det ikke er noe vits i å pakke det vi har inn i noe finere/mer enn det det er. Men han nekter og blir sur når jeg sier det. Mister interessen kjenner jeg. Jeg har vanskelig å ha sex med en som ikke bryr seg om en som menneske.

Ingen vits i å pakke det mere inn for han, han har det komfortabelt med at du er monogam og tilgjengelig. Har vert i sånt «forhold» selv. Ser på det i ettertid, at jeg var en selskapspike for han. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen vits i å pakke det mere inn for han, han har det komfortabelt med at du er monogam og tilgjengelig. Har vert i sånt «forhold» selv. Ser på det i ettertid, at jeg var en selskapspike for han. 

Var det vanskelig for deg å kutte han ut? Jeg er redd for å angre

Skrevet

Kan hende han sa nei for å beskytte seg selv fra å få sterkere følelser. Og at hvis du innrømmer det er noe mer der så vil han møtes mer, også når du er nedfor fks. Du får egentlig bare spørre han hvorfor han avviste deg de gangene du trengte han, om han føler det er noe mer

Anonymkode: f4621...894

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det vanskelig for deg å kutte han ut? Jeg er redd for å angre

Ja det var ekstremt vanskelig. Sterke følelser (begge veier) over flere år. Jeg klamret meg fast. Tilslutt var det han som kuttet kontakten. Det er nå 1,5 år siden. Tenker på han hver dag. Men er ikke i sorg lenger. 

• Hjerte 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Høres ut som han vil mer enn bare sex og mener det, på grunn av han ringer deg hver dag og sender god natt/god morgen meldinger. Det er ikke så vanlig å gjøre når det bare er sex. Men dette er bare han det gjelder som vet hva han vil og ikke vil. Om han vil at det skal bli noe mer mellom dere eller ikke.

Endret av Warrior
Skrevet
28 minutter siden, Warrior said:

Høres ut som han vil mer enn bare sex og mener det, på grunn av han ringer deg hver dag og sender god natt/god morgen meldinger. Det er ikke så vanlig å gjøre når det bare er sex. Men dette er bare han det gjelder som vet hva han vil og ikke vil. Om han vil at det skal bli noe mer mellom dere eller ikke.

Takk. Ja, han er kanskje litt forvirret selv også. Men det er vanskelig når jeg ikke føler han bryr seg om meg som et menneske

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende han sa nei for å beskytte seg selv fra å få sterkere følelser. Og at hvis du innrømmer det er noe mer der så vil han møtes mer, også når du er nedfor fks. Du får egentlig bare spørre han hvorfor han avviste deg de gangene du trengte han, om han føler det er noe mer

Anonymkode: f4621...894

Takk. Jeg skal spør han om hvorfor han avviste meg da jeg var trist. Det var lang tid siden jeg sa at det bare er sex mellom oss, og dette har han gått og tenkt på i flere uker før han tok det opp. Han har siden nevnt det flere ganger og han synes det sårer. Men matcher ikke alle hans handlinger. Synes det er frustrerende

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk. Jeg skal spør han om hvorfor han avviste meg da jeg var trist. Det var lang tid siden jeg sa at det bare er sex mellom oss, og dette har han gått og tenkt på i flere uker før han tok det opp. Han har siden nevnt det flere ganger og han synes det sårer. Men matcher ikke alle hans handlinger. Synes det er frustrerende

Jeg synes du skal ta en prat med han. Man vil jo vite sin egen status. Kjærest, ff, fwb, partner in crime, selskspspike osv… og du må vite hva du vil. Vil du ha han som kjærest? Viss dere vil ulikt, er det ikke noe å bruke tid på. 

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes du skal ta en prat med han. Man vil jo vite sin egen status. Kjærest, ff, fwb, partner in crime, selskspspike osv… og du må vite hva du vil. Vil du ha han som kjærest? Viss dere vil ulikt, er det ikke noe å bruke tid på. 

Jeg må ta en snakk om status ja. Jeg vil FWB, men kun om han behandler meg som et medmenneske

Skrevet

Tror det kan bli vanskelig når dere «blander» rollene..Jeg ser den å bli behandlet pent selvsagt, men om dere er enige om kun å ha sex en gang i uka,så er de ikke han du skal dra til når du er lei deg eller deg han skal sende nattamelding til..Rolleblanding-da kommer følelsene..:) 

Anonymkode: f897d...df3

• Liker 2
Skrevet
Warrior skrev (3 timer siden):

Jo, dette er vanlig.

Det er derfor jenter blir lurt hver dag.

En relasjon med sex, er også en relasjon med oppmerksomhet.

Han vil jo at hun skal ville ha han.

Det er jo hele poenget med fwb.

Han lever på de nussete meldingene, og får pult iblant. 

Han har bare ikke behov for å treffe deg en vanlig tirsdag for middag.

Meldingene er der for å holde relasjonen oppe.

Anonymkode: 7b353...a23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klart han blir sur 

Han vil jo føle seg mer spesiell, at det er han du vil ha sex med, han du fantaserer om.

Betyr ikke at han er romantisk intressert overhode.

Han vil bare at pikken HANS skal være den spesielle...

Anonymkode: 7b353...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...