AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men kjæresten min har begynt å endre adferd. Vi er to damer som flyttet sammen i januar, og jeg kjenner henne nesten ikke igjen lenger. Hun er blitt sykt raskt sint, blir aggressiv over bagateller og er både passiv aggressiv og direkte ufin til tider. Så går det to sek så snur hun på krona og er over søt og herlig som før igjen. Jeg har prøvd å få til en dialog med henne for å finne ut hva det er, men hun vil ikke delta i de samtalene. Det er visst meg det er noe galt med...I dag tidlig, kl 6 på morran sto hun på kne i senga og ristet hardt i madrassen. Jeg holdt på å dette ut og ble vekt av dette. Fordi det var en miniatyr knirk i senga hun klikket på. Dette kunne da ikke vente i 20 min til jeg ikke lå å sov lenger...Hun har ved flere anledninger brølt i sinne midt på natta av ymse grunn og stormet som en elefant opp trappa til gjesterommet fordi en av ungene mine i naborommet har ynket seg i søvne. Jeg vet ikke hva som skjer med Hu. Om jeg prøver å prate med henne om dette, så står hun å skriker i munnen på meg, selv om jeg prater helt rolig med henne og det bunner alltid i at det er meg det er noe galt med. Så snur hun plutselig på ett kronestykke, og hun er bare nydelig igjen. En stund. Det har gått så langt nå at jeg begynner å bli litt redd for henne. Hun har aldri hivd noe, truet med noe eller vært voldelig med meg. Men helt ærlig er jeg redd for at ho kan finne på noe i søvne med meg. Ungene mine kommer hun aldri til å røre. Jeg vet ikke om noe unormalt som skjer hverken på jobben hennes, blandet venner eller med familien. Hva gjør jeg? Når hun er snill, sånn 2/3 deler av tiden er hun helt fantastisk, men så er det den andre siden da.. Noen tanker? Kan jeg få jenta mi tilbake? Anonymkode: b8515...903
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Hun høres ikke frisk ut. Er vanlig at de fæle sidene kommer frem først i samboerskap og dette er røde flagg all over, potensielt psykisk vold Anonymkode: 2049d...c13
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Herregud. Hun høres ikke god ut. Helt ærlig så hadde jeg vurdert å pakke baggen og stikke med én gang. Men hvis man skal være litt mindre drastisk og heller prøve å komme til bunns i hvorfor hun oppfører som hun gjør, så hadde jeg lagt ned krav om å gå i parterapi. Hvis det er uaktuelt for henne, så er hun tydeligvis ikke interessert i å investere i forholdet. Da hadde jeg pakket baggen og dratt. Du skal ikke finne deg i å føle deg utrygg i eget hjem! Anonymkode: 53848...4fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå