Gå til innhold

FRI

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da skal ungdomskolen vår få besøk av foreningen FRI. Og jeg lurer på om det er andre som har erfaringr med dette?  Både posetive/negative?

Jeg har prøv å lese meg opp på hjemmesidene til foreningen men synnes det er utrolig mye info, så kan derre der ute opplyse meg ? 

Anonymkode: e3d3c...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet bare at hadde det vært mitt barns skole, hadde jeg reagert kraftig mot og til skoleledelsen.

FRI er en farlig organisasjon, som har en farlig agenda, og lobbyvirksomhet fra helvete. De jobber for å få politisk makt - DET må aldri, aldri få skje.

Anonymkode: 3e722...8bf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er farlig? Jeg er en åpen person men opplever at siden til FRI gjør meg som voksen veldig usikker på hva er det de fronter? 

Politisk makt? Kan du utdype dette nærmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da skal ungdomskolen vår få besøk av foreningen FRI. Og jeg lurer på om det er andre som har erfaringr med dette?  Både posetive/negative?

Jeg har prøv å lese meg opp på hjemmesidene til foreningen men synnes det er utrolig mye info, så kan derre der ute opplyse meg ? 

Fri – foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold er en medlemsorganisasjon for homofile, lesbiske, bifile og transpersoner i Norge. Foreningen arbeider for likestilling og mot alle former for diskriminering på bakgrunn av kjønn og seksualitet i Norge, og i verden for øvrig.

Anonymkode: 5099a...b65

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRI er en viktig organisasjon som jobber for likestilling og likeverd. Flott at skolen har invitert dem inn og dermed bidrar til å øke toleransen og å trygge elever på egen legning og identitet.

Anonymkode: 0befc...e65

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ekstreme kristne som synes dette er livsfarlige greier. Det er ikke verre enn å ha besøk av en politiker, man er ikke enig i alt den politikeren mener heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gjøre seg så dum, kan du ikke bare skrive «dette mener jeg om at FRI holder foredrag på skoler, hva mener dere?» Eller rett og slett høre med barnet ditt om hans/hennes erfaring etter at de har vært der? 
Jeg skjønner ikke hva du skal med positive og negative erfaringer fra fremmede om et foredrag du ikke skal høre på? 
«La oss for n’te gang få skrevet at vi syns slikt er vås». 
Er det ikke på tide å ta en pause fra all transfobien, og konsentrere seg om Halloween-kritikk nå? 

Anonymkode: 04cc6...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor gjøre seg så dum, kan du ikke bare skrive «dette mener jeg om at FRI holder foredrag på skoler, hva mener dere?» Eller rett og slett høre med barnet ditt om hans/hennes erfaring etter at de har vært der? 
Jeg skjønner ikke hva du skal med positive og negative erfaringer fra fremmede om et foredrag du ikke skal høre på? 
«La oss for n’te gang få skrevet at vi syns slikt er vås». 
Er det ikke på tide å ta en pause fra all transfobien, og konsentrere seg om Halloween-kritikk nå? 

Anonymkode: 04cc6...60a

Seriøst, har folk med ulike legniger i omgangskretsen/familien og der var det ikke bare posetive tilbakemelding å få på FRI og hva f... hvet du om jeg skal høre på eller ikke?  Tenkt kanskje at det kunne være greit å få et lit mer nyanserte tankerom  FRI. Blir nesten lit bekymret om slik aggresjonen som du spyr ut her. Er virkelig mange følelser i sving her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...