AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Synes mange av de rimelige tredemøllene for hjemmebruk ser så spinkle ut, de kan kanskje ikke brukes med stigning? Må det være en massiv mølle for å kunne ha stigning? Anonymkode: cb1ee...0cc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 De aller fleste "ordentlige" tredemøller for hjemmebruk har mulighet til stigning, men ofte ikke mer enn 10 %. Leser du spesifikasjonene for tredemøllene du ser på, så står det jo der. Anonymkode: 86634...d57 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De aller fleste "ordentlige" tredemøller for hjemmebruk har mulighet til stigning, men ofte ikke mer enn 10 %. Leser du spesifikasjonene for tredemøllene du ser på, så står det jo der. Anonymkode: 86634...d57 Mens de kraftigere som de har på senter går høyere? Hvor mye stigning trenger man da? 🤔 liker det bedre enn å jogge men på et tidspunkt bør jeg kanskje øke farten også. Jeg lurte fordi en venninne har en enkel som ikke er stigning på. Og disse walkingpads'ene som er populære er vel også uten, tror jeg. Anonymkode: cb1ee...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå