Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på et par ting.. jeg og eksen gjorde det slutt for 2 måneder siden og det ble som en enighet, eller han sendte melding om at det er best om det ble slutt og jeg svarte pent tilbake og vi har ikke snakket siden, dette var 2 måneder siden ca. Deretter gjorde jeg alt jeg kunne for å gå videre og klarte det ganske bra. Så har jeg og venninnene mine vært en del på byen og der har jeg sett han et par ganger også. Plutselig ser jeg han med skjegg hver gang jeg ser han, og det har han ikke hatt på 2 år, altså hele vårt forhold og jeg bare synes han var litt annerledes på en måte. Jeg har ikke hørt noe fra han på disse to månedene, og har sett har tinder og andre datingapper. SÅ, til poenget.. jeg var på byen i helga og endte opp med å danse og flørte med en gutt, så gikk vi ut og tok oss luft og pratet og lo sammen, så står eksen min der og så dette, og jeg tenkte det var best at vi burde gå inn på dansegulvet igjen så vi gikk inn og fortsatte der. Så litt etterpå ser jeg eksen min stå bak meg og se skuffet ut og prikker meg etterhvert på ryggen, og jeg snur meg og han ser skuffet på meg og sier "Så tidlig..?" og jeg ser på han litt som et spm tegn og litt sjokkert, så sier jeg "men det er jo slutt..?" så sier han "Så det betydde så lite for deg?" så går vi ut for å snakke og venninna mi kommer selvfølgelig å sier at ho ba han gutten som jeg danset med om å spørre meg om å ta meg med hjem, og jeg var full og tenkte ikke klart så jeg åpnet meldingen fra han gutten foran eksen min.. og da ble han skuffa og bare gikk. Så i dag har jeg sendt han en melding og skrev beklager hvis jeg såret han og håper han har det bra. Denne har han ikke svart på. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke.. har skikkelig dårlig samvittighet men veldig forvirret samtidig. Hvorfor reagerer han plutselig på dette.. noen som kan relatere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du beklage? :klo: HAN slo opp med DEG.

Anonymkode: 52fdf...0ce

• Liker 6
Skrevet

Okei det er ikke sikkert, men om han sa på melding det er best om det blir slutt, kanskje han sa det fordi han sliter med noe eller føler han ikke var god nok for deg? Og på kronglete vis skrubbet han deg unna, mens han håpet du skulle si han imot å bevise at du vil ha han? Men du syns det var greit og gikk videre, forståelig nok. 

Så han føler enda mer på at han ikke var bra nok, å blir såret?

Om det er sånn, er det jo ikke noe du kunne ha gjort, han skulle jo isåfall ha vært åpen med deg. 

Men det var snillt av deg å kontakte han, selv om du absolutt ikke var nødt til det 😊 Å du trenger ikke ha dårlig samvittighet! 

Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Okei det er ikke sikkert, men om han sa på melding det er best om det blir slutt, kanskje han sa det fordi han sliter med noe eller føler han ikke var god nok for deg? Og på kronglete vis skrubbet han deg unna, mens han håpet du skulle si han imot å bevise at du vil ha han? Men du syns det var greit og gikk videre, forståelig nok. 

Så han føler enda mer på at han ikke var bra nok, å blir såret?

Om det er sånn, er det jo ikke noe du kunne ha gjort, han skulle jo isåfall ha vært åpen med deg. 

Men det var snillt av deg å kontakte han, selv om du absolutt ikke var nødt til det 😊 Å du trenger ikke ha dårlig samvittighet! 

ja, han har nevnt at han ikke føler seg god nok da vi var sammen..så det kan kanskje stemme det du sier.. tusen takk for svar! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal du beklage? :klo: HAN slo opp med DEG.

Anonymkode: 52fdf...0ce

Jeg ble lei meg av å se hvor skuffet han var og har følt på det i 2 dager så bare måtte beklage...men ja det er jo forsåvidt sant..han snakker jo med andre jenter vet jeg også så derfor er jeg så forvirra

Skrevet

Fordi egoet hans ble såret.

Anonymkode: 79a2f...0ae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...