Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen nå i tre år eller vil ikke si sammen sammen, men vi kaller oss for kjærestepar, sender natta meldinger hver natt i tre år selvom jeg ikke har sett han siden jeg var 20.

jeg må innrømme jeg er tidvis utro, men med god samvittighet. jeg fortjener nærhet jeg også som alle andre. føler jeg ikke har helt behov for han før nå

ringte han igår kveld uten at han tok opp, men sendte natta melding som vanlig.

burde jeg la det være slik som det er?, rote/ligge med andre?, slå opp? eller burde jeg ta kontakt og tilbringe tid sammen med han?

Anonymkode: ab9c7...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er sammen men er ikke sammen/ har sett hverandre på 3 år?!

Anonymkode: 6d835...edc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er sammen men er ikke sammen/ har sett hverandre på 3 år?!

Anonymkode: 6d835...edc

ja rart er det, men det er egentlig noe jeg ville slik jeg kunne rote med gutter på min alder

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

ja rart er det, men det er egentlig noe jeg ville slik jeg kunne rote med gutter på min alder

Høres ikke ut som du er moden nok for et seriøst forhold. Håper han i alle fall er klar over hva du gjør.

Anonymkode: 33178...1fe

Skrevet

Dere er da ikke kjærester… 

Anonymkode: 29b98...9d0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt å svare - klart det kan fungere. Var 21 da jeg ble sammen med min mann som da var 30. Har holdt ilag snart i 20 år. Det har sine utfordringer de første årene pga aldersforskjell men det balanserer seg ut etter noen år. 

Men - dere har ett helt annet sett med utfordringer. Først og fremst - ønsker dere å satse på dere etterhvert eller har det bare blitt en vane som egentlig ikke opptar noen av dere nok til att dere ønsker mer? Og hvis dere hadde satt dere ned og fortalt hverandre hva dere har gjort med andre - ville dere fortsatt ha definert dere som kjærester? 

• Liker 1
Skrevet

Aldersforskjellen er ikke noe problem. "Tidvis utroskap med god samvittighet", samt å aldri se hverandre, er et problem.

Anonymkode: d3cb4...5e0

• Liker 2
Skrevet

Altså. Aldersforskjellen er det minste problemet her. Hvordan kan dere kalle dere kjærestepar hvis dere ikke har sett hverandre på 3 år?! Og du er utro med god samvittighet?! 

Anonymkode: 838be...512

• Liker 3
Skrevet

Dere er ikke ekte kjærester så ligg med andre og finn deg en jevnaldrende fyr å være ekte kjæreste med og ikke en 30 åring som misbruker naiviteten din når han kjeder seg. 

Anonymkode: bbd31...6a7

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere er ikke ekte kjærester så ligg med andre og finn deg en jevnaldrende fyr å være ekte kjæreste med og ikke en 30 åring som misbruker naiviteten din når han kjeder seg. 

Anonymkode: bbd31...6a7

Hun blir utnyttet av han som ikke har sett henne på 3 år. Det han vinner på dette er fast tilgang til nattameldinger. Hvis dette er bevisst utnytting så er han talentløs.

Les første innlegg igjen og forklar meg hvordan hun er offeret her.

Anonymkode: 11d06...329

• Liker 3
Skrevet

Rar overskrift da alder absolutt ikke er det som er problemet i forholdet deres. Dere er jo ikke i et forhold, man er ikke i et forhold med en man ikke har møtt eller kysset på 3 år. Det er jo sånn man kunne ha det når man var mindre og fikk seg en kjæreste på hytta, også så man hverandre ikke igjen før neste år. Og da var det ikke sikkert man var sammen lenger, selv om man glemte å slå opp 😂

Å sende nattameldinger betyr heller ikke at dere er sammen, det dere har er en flørt - en flørt som har vart i 3 år og som ikke kommer noen vei.

Anonymkode: a83ac...430

Skrevet

Jeg er sammen med en som er 12 år eldre enn meg, jeg har dessverre vært gjenom en del i løpet av mitt snart 30 år lange liv, noe som gjør at jeg er litt moden for alderen. Samtidig har vi veldig mye til felles, vi legger aldri merke til aldersforskjellen, alder er bare et tall for oss. 

Når det er sakt, så tror jeg nok at du/dere burde revurdere forholdet litt. Dere har vært sammen i 3 år, men ikke møttes ila disse 3 årene, og du er utro mot han? 
Kanskje er du/dere ikke klare for et forhold?

Anonymkode: 85324...cc3

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han? Betaler han deg penger? Sender han deg gaver? Betaler han for leiligheten din? Har dere planer om å få et ordentlig forhold i fremtiden hvor dere bor sammen og får barn sammen?

Er du sikker på at han ser på deg som kjæreste? Hvis min kjæreste ikke ville sett meg på 3 år, så hadde det vært slutt for min del. Hvis han godtar dette, så tenker jeg at denne mannen er så fæl (eller tror han er det) at han ikke får andre damer, og dermed godtar å bli behandlet dårlig.

Anonymkode: 9fd47...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...