Grüner Skrevet 26. oktober 2022 #21 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her er det snakk om stønad til nødvendig tannbehandling fra NAV sosialtjeneste, ikke refusjon fra HELFO. Anonymkode: a23d9...228 Ja, men jeg tviler på at nav dekker kostnaden av tannimplantater. En fylling kan de kanskje se på som nødvendig tannbehandling og dekke, men tannimplantater kan ses på som estetisk tannbehandling, så jeg tror ikke ts får dekket nye tenner av nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Del Skrevet 27. oktober 2022 Grüner skrev (8 timer siden): Ja, men jeg tviler på at nav dekker kostnaden av tannimplantater. En fylling kan de kanskje se på som nødvendig tannbehandling og dekke, men tannimplantater kan ses på som estetisk tannbehandling, så jeg tror ikke ts får dekket nye tenner av nav. Ja, NAV dekker som hovedregel ikke implantater, og ts vil trolig få tilbud om annen type tannerstatninger dersom tanntapet er omfattende. Anonymkode: a23d9...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #23 Del Skrevet 14. november 2022 OPPDATERING: Ts her. Idag har vi 14 november og jeg sendte inn det de manglet ved å levere direkte i postkassen dems. Noe jeg gjorde den 18-19 oktober. Jeg spurte damen fra nav om de skulle settes noe navn på. Nei det trengte jeg ikke. Holdt med NAV. Sendte med utskriften jeg har fra tannlegen og navnet mitt står på arket. Jeg spurte om jeg må vente 4 nye uker nå da? Neida sier hun det kom til å gå fort nå. Fortsatt ikke hørt noe og for 2 uker siden måtte jeg igjen trekke en tann pga tannverk til 1300 kr. Jeg har fortsatt ingen tro på NAV😡😡😡. Bruke så lang tid på å si nei er helt utrolig. Regner med det er det svaret jeg får. Anonymkode: b3cfa...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå