AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg er ganske fersk på treningssenter, og fant denne treningsøkta i sosiale medier. Blitt hekta, synes den er veldig effektiv. Det er altså tredemølle med 12% stigning, 4,6 km/t, i 30 min. Klarer ikke 30 min, så det blir ca 20-25. Er gange med stigning belastende for kropp/ledd? Jeg må være forsiktig med ryggen og har tatt sjansen på at denne treninga er det samme som vanlig gange. Anonymkode: 164f7...60e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Det er en fin og lite belastende økt. Det blir fort nok 30 minutter, og når du kommer opp i 40-45 er det en knallbra økt. Derfra kan du øke farten og/eller stigningen når du trenger mer utfordringer 👍 Anonymkode: e2701...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Det er vel det minst belastende sånn sett? Du slipper nedoverbakkene og du slipper støtene av å løpe. Anonymkode: d9bee...689 1
Gnå Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg liker også den veldig godt! Bruker den som variasjon for å skåne knær og føtter. Det er mye mindre belastende en løping, siden man aldri får støtene fra å «lette» og «lande». Jeg pleier å variere mellom 5,5 km/t og 6 km/t. Den eneste ulempen jeg finner, er at det kan bli litt kjedelig, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå