Gå til innhold

Hva gir dere seksuell nytelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva som er vanlig, så jeg spør her i forumet. Har lest litt her og der i forumet den siste tiden. Ser at mange av dere er flinke å sier det som dere mener, eller kommer med gode tilbakemeldinger, så da prøver jeg her. 

Er jeg litt "alene" i min nytelsesverden? Noe av det som gir meg mest nytelse er å se hun som jeg er med, nyte. Om hun nyter på egen hånd så tenner det meg også, men ikke så mye som om hun nyter det jeg gjør med henne. Dersom hun får orgasme når jeg bruker tungen min på henne, eller kroppen hennes viser at hun liker det jeg gjør med henne, så får det meg til å nyte så mye at det er vanskelig å beskrive med ord faktisk.  Det er ikke mye som tenner meg mer enn dette faktisk... er jeg rar ? 

- M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke si at det er rart nei, er ikke det helt normalt da? 

Jeg tenner enormt på og se at han nyter det jeg gjør med han, og jeg nyter det enda mer når jeg ser hans reaksjoner. 

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt i min verden. Både jeg og han nyter å se at den andre har det godt.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke du er rar nei, helt vanlig det der og veldig bra også tenker jeg. Bra utgangspunkt at man elsker å se partneren nyte🥰

• Liker 1
Skrevet
_Mark_ skrev (9 minutter siden):

Lurer litt på hva som er vanlig, så jeg spør her i forumet. Har lest litt her og der i forumet den siste tiden. Ser at mange av dere er flinke å sier det som dere mener, eller kommer med gode tilbakemeldinger, så da prøver jeg her. 

Er jeg litt "alene" i min nytelsesverden? Noe av det som gir meg mest nytelse er å se hun som jeg er med, nyte. Om hun nyter på egen hånd så tenner det meg også, men ikke så mye som om hun nyter det jeg gjør med henne. Dersom hun får orgasme når jeg bruker tungen min på henne, eller kroppen hennes viser at hun liker det jeg gjør med henne, så får det meg til å nyte så mye at det er vanskelig å beskrive med ord faktisk.  Det er ikke mye som tenner meg mer enn dette faktisk... er jeg rar ? 

- M

Ikke i det hele tatt. Meget sunt og flott nytelses-redskap, det å se andres nytelse. 10 points. Tipper du får gode tilbakemeldinger på din innstilling fra damene her på KG.

Mvh, Mann.

• Nyttig 1
Skrevet

Gir meg seksuell nytelse og ligge med noen som er meget attraktiv. Noe annet enn det blir nesten egentlig å sammenligne med å onanere.

Anonymkode: 1e934...ad4

Skrevet

Det er ikke rart i det hele tatt.

Jeg elsker å se at mannen min har det godt og nyter.og jeg får nytelse av dette.

Skrevet

Langt foreplay, stor penis (15cm++ og tykk), beføling av hele kroppen, god tid, mann som er opptatt av at jeg nyter og som ser visuelt bra ut (bra kropp)

Anonymkode: 77291...2c6

Skrevet

Underskriver på den. Også at han varierer i tempo og intensitet, og at han viser at han tenner på og nyter meg. Lydløse menn er turnoff, lyst avler lyst.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Alt det vanlige som nevnes over. Men den sterkeste seksuelle opplevelsen er knyttet til å bygge forventninger, om nær og fjern framtid.  Forventninger rundt det som kan skje er det aller viktigste. Den konstante lysten på noe som er annerledes, noe nytt og forhåpentligvis enda litt bedre. Når disse forventningene er til stede opplever jeg den beste sexen. Kunsten er å finne denne opplevelsen med en partner. Og det er nok derfor mange fristes av den enkle veien til flørt med andre og utroskap. Der finner en alt dette umiddelbart. Og derfor blir også hverdagssex med samme partner fort kjedeligere enn fristende alternativer, for den fantasiløse og utålmodige.

Skrevet

Jeg nyter mest når han tar kontroll. Bestemmer foreplay, "tvinger" meg til blowjob, spanking...

Og den største nytelsen av alt? Når han etter det, i selve samleiet, ser meg i øynene og sier "Jeg elsker deg". Da er jeg gone.

Anonymkode: b78e9...eea

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg tenner mye mer på å se han nyte enn at han skal gi meg nytelse . 

Skrevet
_Mark_ skrev (På 17.10.2022 den 19.39):

- M

Du er ikke rar, synes du høres ut som en god og attraktiv elsker som setter så stor pris på andres nytelse…

Anonymkode: d4f76...180

Skrevet

Å se at hun suger pikken min. Når kukk hode glir ne i halsen hennes ❤❤❤❤❤

Anonymkode: 94bed...b6c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...