AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Vi har steinheller støpt i betong. De blir sleipe over tid fordi det bestandig regner her. Først vasket jeg de med Zalo. "Det kan du ikke", sa naboen. Så vasket jeg de med klor. "Det kan du ikke", sa naboen. Etter det prøvde jeg med rødsprit. "Det kan du ikke", sa naboen. Men naboen sier aldri hva jeg kan vaske med. Han bare ler av meg. Så hva bruker jeg som får vekk sleipe fra stein uten å ødelegge betongen? Anonymkode: 82174...c4b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Det hadde sikkert vært raskere for deg å google Anonymkode: ee900...793
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har steinheller støpt i betong. De blir sleipe over tid fordi det bestandig regner her. Først vasket jeg de med Zalo. "Det kan du ikke", sa naboen. Så vasket jeg de med klor. "Det kan du ikke", sa naboen. Etter det prøvde jeg med rødsprit. "Det kan du ikke", sa naboen. Men naboen sier aldri hva jeg kan vaske med. Han bare ler av meg. Så hva bruker jeg som får vekk sleipe fra stein uten å ødelegge betongen? Anonymkode: 82174...c4b Prøv med oppvaskmaskinpulver og kost, samt still alltid oppfølgingsspørsmål til naboens påstander. Anonymkode: 862c4...23f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har steinheller støpt i betong. De blir sleipe over tid fordi det bestandig regner her. Først vasket jeg de med Zalo. "Det kan du ikke", sa naboen. Så vasket jeg de med klor. "Det kan du ikke", sa naboen. Etter det prøvde jeg med rødsprit. "Det kan du ikke", sa naboen. Men naboen sier aldri hva jeg kan vaske med. Han bare ler av meg. Så hva bruker jeg som får vekk sleipe fra stein uten å ødelegge betongen? Anonymkode: 82174...c4b Hvorfor spør du naboen, og ikke en byggvareforretning? Vil tro det sleipe er grønske. Bruk grønskekverk/husvask. Anonymkode: c5ea5...6af
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Så de fleste mener det er nødvendig med spesialkjøpt vaskemiddel? Anonymkode: 82174...c4b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Dersom det er alger eller vekst som gjør hellene glatte fungerer det veldig godt med høytrykkspyler og turbodyse for å få de helt rene. Dersom det er at hellene har for glatt overflate må du til med skikkelig sterke saker for å få etset inn noe tekstur som gir bedre grep. Anonymkode: 97156...70a
newman01 Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Så de fleste mener det er nødvendig med spesialkjøpt vaskemiddel? Anonymkode: 82174...c4b Man bruker ikke Plumbo i håret, og man bruker ikke Lano i oppvaskmaskinen. Man vasker ikke bilen med Zalo, og man vasker ikke tissen med salmiakk. Hver sin ting til hvert sitt bruk 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå