Gå til innhold

Trykk i hodet, men ingen smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært under et vanvittig press de siste ukene, med tilhørende stress og både psykisk og fysisk jobbing.

Er kronisk syk med fatigue/utmattelse og har nok kjørt meg altfor hardt. I dag fikk jeg et «anfall» av utmattelse, er noen år siden sist (fordi jeg pleier å passe på). Da virker på en måte ingen deler av kroppen, det er tungt å snakke, spise, løfte hender osv. Avlyste alt og alle, og har tatt det med ro og ligget til sengs resten av dagen. 

Men jeg har så trykk i hodet. Hjelper ikke å Google, for jeg har ingen smerter eller hodepine. Ingen symptomer på slag. Litt svimmel, har vært veldig svimmel de siste dagene også, men hadde krystallsyken for ti år siden, og blir alltid svimmel ved stress. I tillegg har jeg jernmangel og har nettopp hatt mensen.

Jeg er jo ikke «syk», og har egentlig ikke tid til lege. Men noen som vet hva dette er? Er det vanlig ved stress? 

Anonymkode: 48219...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt lavt blodtrykk forresten, sist jeg målte (for to uker siden, i stressperioden) var det 90/60. Og spiser kanskje litt lite/næringsfattig. Blir fort en kjeks for å raskt få opp blodsukkeret fordi tidsskjemaet her ikke går opp. 

Anonymkode: 48219...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...