AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Greia er at jeg klarte å rote meg borti en kar jeg falt for. Han gikk ut med på dating appen at han var single. Jeg ble avvist da jeg falt for han. Det viste seg i ettertid at han var ikke single men hadde full familie hjemme og jeg ble hekta. Har slitt og slitt med å komme meg bort fra han men det har vært vanskelig. Nå i det siste har han igjen vist meg interesse og jeg har akseptert at han har en familie. Den er viktigere enn meg. Han har spurt om å møtes igjen. Jeg har sagt jeg vil prate med han først. Han har godtatt det. Men han har hele tiden vært på den appen jeg møtte han på og han har ikke hatt single i infoen. Jeg har ikke vært der på en liten stund og nå ser jeg han har forandret infoen... står som single og ser etter den store kjærligheten. Fy faan jeg ble så sint. Jeg la igjen en melding at på appen at jeg håper virkelig han finner den store kjærligheten og takk for meg. Hva med familien hjemme? Trodde han hadde roet seg??? Han hadde lyst til en runde i senga igjen. Hva i helvete skal han med meg? Tøm og røm? Han vet jeg hater sånt. Er så deilig å bli skikkelig forbanna. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Hvorfor bruker du tid på han? Hva vil du oppnå med å prate med han? Denne typen mann vil aldri endre seg, han har skjønt hvor lettlurt du faktisk er. Anonymkode: 6a301...34a 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor bruker du tid på han? Hva vil du oppnå med å prate med han? Denne typen mann vil aldri endre seg, han har skjønt hvor lettlurt du faktisk er. Anonymkode: 6a301...34a Herregud jeg får helt vondt av hun han bor med. Stakkars dame. Eller så må de ha åpent forhold. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 Ok så det er jeg som er værst her altså. Tusen takk for den. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud jeg får helt vondt av hun han bor med. Stakkars dame. Eller så må de ha åpent forhold. Anonymkode: c4317...d8c Er du heeeeelt sikker på at du ikke rota med han etter du fikk vite han var en gift familiefar? Jeg tror nok du visste utmerket godt og nå er du hevngjerrig. Anonymkode: 90d35...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok så det er jeg som er værst her altså. Tusen takk for den. Anonymkode: c4317...d8c Du er ikke verst . Men du burde ha kuttet kontakt med ham da du skjønte hvordan han holder på. Anonymkode: 12e35...c23 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg skjønner at det var smertefullt å oppdage at han hadde bedratt og manipulert deg. Men uansett hvor vondt det måtte være, kan jeg ikke med min beste vilje forstå at du overhodet vurderte å ha noe som helst med kjeltringen å gjøre etter at katten var ute av sekken - hekta eller ikke. Da må du jo nesten ha vært psykotisk? Anonymkode: ad80d...799 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Hvorfor skal du prate med han? Er det ikke best å bare unngå han? Jeg lå med en mann som viste seg å ha dame og barn, men lå aldri mer med han etter jeg fant ut av det til tross for flere forsøk fra hans side. Jeg vil ikke være en dame han bare kan ligge med, mens han etterpå går hjem til familien sin. Og hvorfor trodde du at han hadde roet seg? Skulle det plutselig ha skjedd noe som gjorde at han sluttet å være utro? Når han allerede hadde gått så langt at han hadde opprettet profil på datingapp? For da er det jo ikke snakk om en type som «bare» har vært utro en gang, eller holdt seg til å være utro med ei dame. Da er det snakk en som er notorisk utro. Og hva ble du egentlig sint for? Anonymkode: 2b428...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du heeeeelt sikker på at du ikke rota med han etter du fikk vite han var en gift familiefar? Jeg tror nok du visste utmerket godt og nå er du hevngjerrig. Anonymkode: 90d35...4a4 Nei jeg var allerde forelsket og klarte ikke å si nei. Men er ett år siden nå. Bare drukket kaffe og prata sammen. Det er og kun det jeg skal fortsette med ser jeg hvis jeg skulle treffe på han ved en tilfeldighet. Nå måtte jeg virkelig ha meg en dram. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #10 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner at det var smertefullt å oppdage at han hadde bedratt og manipulert deg. Men uansett hvor vondt det måtte være, kan jeg ikke med min beste vilje forstå at du overhodet vurderte å ha noe som helst med kjeltringen å gjøre etter at katten var ute av sekken - hekta eller ikke. Da må du jo nesten ha vært psykotisk? Anonymkode: ad80d...799 har vel med at jeg er utsultet på oppmerksomhet og er alene hele tiden og har ingen venner og barna mine er i utlandet som jeg nesten ikke får sett. Så ja er sikkert helt spike pine gal. Jobber støtt for å slippe å sitte alene hjemme. Far min døde i fjor og han var min hjørnestein i livet. Ja jeg føler meg helt lost til tider. Er skada så det holder. Og har ett forhold bak meg som var destruktivt så ja er vel derfor jeg har blitt som jeg har blitt. Beklager. Anonymkode: c4317...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #11 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal du prate med han? Er det ikke best å bare unngå han? Jeg lå med en mann som viste seg å ha dame og barn, men lå aldri mer med han etter jeg fant ut av det til tross for flere forsøk fra hans side. Jeg vil ikke være en dame han bare kan ligge med, mens han etterpå går hjem til familien sin. Og hvorfor trodde du at han hadde roet seg? Skulle det plutselig ha skjedd noe som gjorde at han sluttet å være utro? Når han allerede hadde gått så langt at han hadde opprettet profil på datingapp? For da er det jo ikke snakk om en type som «bare» har vært utro en gang, eller holdt seg til å være utro med ei dame. Da er det snakk en som er notorisk utro. Og hva ble du egentlig sint for? Anonymkode: 2b428...5a1 Jeg trodde at han og frua hadde fått ett bedre forhold. Vi bor på samme sted så livene våre har blitt tvinnet inn i hverandre pga av barna hans. Eller ett barn som han har med eksen sin. Jeg flyttet hit for to år siden pga av jobb og har ikke tenkt å flytte igjen. Trives her. Jeg trodde at han og frua hadde det bedre sammen og dermed trakk jeg meg unna og ikke ville ødelegge noe. Men hele tiden er han der og prøver seg. Jeg klarer ikke å overse han når jeg treffer han på skolen til barna eller på bensinstasjonen. Da kommer han bestandig å gir meg en klem. Faan jeg er så dum. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #12 Skrevet 17. oktober 2022 Vil si at her er det su som er på bærtur! Du viste han hadde familie, men likevel vil du prate med han. Ta en realitetsskjekk Anonymkode: ecc91...cf6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Skrevet 17. oktober 2022 Men vet jeg er sterk så skal vel stå den av denne gangen og men må være lov å bli sint, lei seg og føle seg som en komplett idiot. Jeg har heldigvis ett følelses register som kan brukes. Og når jeg er alene kan jeg rase som jeg vil.. så får jeg ut fustrasjonen. Jeg tror ikke han ser etter den store kjærligheten men er vel å få ei ny dame på kroken og manipulere... hun kan virkelig glede seg. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #14 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil si at her er det su som er på bærtur! Du viste han hadde familie, men likevel vil du prate med han. Ta en realitetsskjekk Anonymkode: ecc91...cf6 Ja vet det er helt idiotisk. Men har svart når han tar kontakt og ja klarer aldri å være sint på han hvis jeg møter han face to face. Jeg kan være sint som søren men når jeg møter han så er alt blåst bort. Jeg er snål rar. Men ja er nå bare slik da. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 Allerede nå har har han forandret infoen til ser etter noen å chatte med.. kjør på sier jeg. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): har vel med at jeg er utsultet på oppmerksomhet og er alene hele tiden og har ingen venner og barna mine er i utlandet som jeg nesten ikke får sett. Så ja er sikkert helt spike pine gal. Jobber støtt for å slippe å sitte alene hjemme. Far min døde i fjor og han var min hjørnestein i livet. Ja jeg føler meg helt lost til tider. Er skada så det holder. Og har ett forhold bak meg som var destruktivt så ja er vel derfor jeg har blitt som jeg har blitt. Beklager. Anonymkode: c4317...d8c OK, da forstår jeg. Jeg ble bare litt forbanna på dine vegne; drittsekken fortjente jo absolutt ingen oppmerksomhet. Anonymkode: ad80d...799
Motelvibes Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 Er det ingen sperrer der som sier NEI da du fant ut at fyren var gift?!? Er jo turn-off som bare dét! Dødfødt opplegg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 Nå fikk jeg virkelig lyst til å gå ut på en date igjen. Har ikke vært på noen date på over 1 år. Anonymkode: c4317...d8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde at han og frua hadde fått ett bedre forhold. Vi bor på samme sted så livene våre har blitt tvinnet inn i hverandre pga av barna hans. Eller ett barn som han har med eksen sin. Jeg flyttet hit for to år siden pga av jobb og har ikke tenkt å flytte igjen. Trives her. Jeg trodde at han og frua hadde det bedre sammen og dermed trakk jeg meg unna og ikke ville ødelegge noe. Men hele tiden er han der og prøver seg. Jeg klarer ikke å overse han når jeg treffer han på skolen til barna eller på bensinstasjonen. Da kommer han bestandig å gir meg en klem. Faan jeg er så dum. Anonymkode: c4317...d8c Ja, det var det samme med han jeg lå med. Han prøvde seg hver gang vi møttes i etterkant, og det er klart det var vanskelig å kutte kontakten i og med at jeg også hadde rukket å bli forelsket før jeg fant ut av at han hadde familie. Det er vondt, men du må bare ta avstand. Ellers blir det bare vondere for deg på sikt. Jeg var forelsket i mange år etterpå, det var utrolig vanskelig å glemme følelsene for han. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har blitt så betatt av en annen person før. Til tross for at jeg fikk høre historier av andre som tydet på at var gjentagende utro. Det er slutt mellom han og samboeren i dag. Men jeg ville aldri rotet meg inn i noe med han igjen av den grunn. For jeg vet at sånne som han er notorisk utro, og at det bare ville endt med sorg for min del igjen. Du skal selvsagt ikke måtte flytte. Men jo mer kontakt du har med han, jo vondere blir det for deg. Anonymkode: 2b428...5a1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 Ja han brukte deg for tøm og røm og er ute etter flere sidesprang på appen. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt bevis og sendt til kona. Finn adressen hans via telefonnummeret og se hvem andre som bor på samme adressen. Jeg sendte brev i posten til en kone en gang og har kontaktet flere på facebook og syns alle som blir bedratt fortjener å få vite det Anonymkode: 1e422...efb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå