AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg og barnefar gikk fra hverandre i sommer, det funket rett og slett ikke, det føltes som jeg hadde 4 barn og ikke 3 som jeg faktisk har. Barna våre er 3,5 og snart 13, de 2 små savner pappan sin veldig mye, han gidder sjelden og se dem,enda vi ble enig på fvk anhver helg og en dag i uke,men han bryr seg ikke om det. han har sett barna 2 ganger siden Juni. ungdommen som begynte på ungdomsskolen nå, er veldig tenåring nå, og hører sjelden på mamman sin, han vil snakke med en pappa som ikke er intressert , når han ringer så tar han den ikke. Han spilte veldig mye når vi var sammen både på ps5 og data, satt hele tiden på tlf hvis han ikke spilte, jeg gjorde alt i huset og barna, hagen og levering/henting på trening av største og bhg med de minste, så det funket rett og slett ikke, trodde kanskje han skulle vise mer intresse for barna våre hvis det ble skilt,men nei da, Jeg har bestilt 2 timer på fvk,men han måtte ikke opp noen av gangene, så hva skal jeg gjøre? han betaler heller ikke bidrag da han ikke har råd, fordi han ikke gidder og jobbe, kjenner jeg blir så oppgitt og veldig sint og lei meg på vegne av barna Anonymkode: 931cf...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Del Skrevet 17. oktober 2022 En kan dessverre ikke endre andre, kun sin egen reaksjon. Men med egen reaksjon kan en styre ganske mye hvordan en tenker. Om du slutter å ha forhåpninger til at han stiller opp kan du frigjøre tankekraft og energi. Sett grenser for mannen, ikke gi barna falskt håp om at han skal treffe de. Og søk bidrag gjennom NAV ser du angir hvor mye du reelt har de. Anonymkode: 3bfcd...393 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 17. oktober 2022 #3 Del Skrevet 17. oktober 2022 Søk bidrag gjennom nav. Hadde snakket med familievernkontoret om hvordan du best kan fortelle barna hvordan ståa er. Bedre å vite enn å gå rundt med falskt håp. Si til tenåringen at selv om pappa er slik så betyr det ikke at han (tenåringen) er slik. Og at du er stolt av han. Han kan komme til deg alltid om det er noe. Du vil alltid være der osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Del Skrevet 17. oktober 2022 Sensi skrev (2 minutter siden): Søk bidrag gjennom nav. Hadde snakket med familievernkontoret om hvordan du best kan fortelle barna hvordan ståa er. Bedre å vite enn å gå rundt med falskt håp. Si til tenåringen at selv om pappa er slik så betyr det ikke at han (tenåringen) er slik. Og at du er stolt av han. Han kan komme til deg alltid om det er noe. Du vil alltid være der osv. Dette. Søk bidrag gjennom Nav. Muligheten for å få stor gjeld kan kanskje motivere noe. Ellers høres han ut som den fjerde ungen så mulig det ikke er så mye mer å hente. Anonymkode: 9e14e...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Del Skrevet 17. oktober 2022 har søkt via nav, men han har ikke inntekt ,så han får ikke betalt, nav betaler husleie og strøm for han,så får han 2500 anhver uke til alt annet. Ja jeg vet snart ikke min arme råd, er ikke så viktig med penger, viktigere at barna har et godt forhold til faren for min del Anonymkode: 931cf...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå