AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Er ute etter folks egne erfaringer for jeg har googlet også. Hva kan man gjøre og hvilke stillinger er best for å skape mer friksjon når penis er veldig tynn og vaginaen veldig våt og noe vid? Vil virkelig få til bedre sex med daten da han er super på alle måter ellers men jeg merker lite av penetreringen og tror han også syns det er litt romslig for han bruker lang tid på å komme! Er det sånn at menn merker like lite som kvinnen når penisstørrelse/vaginastørrelse ikke matcher? 😟 Vi har bare hatt sex en gang og neste gang er litt sånn make it or break it Anonymkode: 82f08...bc9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Prøv å ligge i skje! 😉🥄🥄 Eller misjonær med bena dine samlet. Anonymkode: 2ba68...3e5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøv å ligge i skje! 😉🥄🥄 Eller misjonær med bena dine samlet. Anonymkode: 2ba68...3e5 Ja har de to notert fra før. Er bare så kleint å foreslå skje under en vanlig økt "du skjønner da blir jeg trangere", skje er noe som er mer til uplanlagt morgensex Anonymkode: 82f08...bc9
Blåjojo Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Ligg på mage med samlede ben. Men bortsett fra det syns jeg skje alltid er digg. Ikke bare som morgensex.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Men hva er lang tid? De fleste menn vil da holde på en god stund, og ikke komme raskt? Rekke bytte på litt stillinger ect Anonymkode: ffd19...9fb
eksentrisk Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja har de to notert fra før. Er bare så kleint å foreslå skje under en vanlig økt "du skjønner da blir jeg trangere", skje er noe som er mer til uplanlagt morgensex Anonymkode: 82f08...bc9 Det er ikke kleint. Tror du det er folk tenker hvis man foreslår å ha sex i skje? Jeg vet ikke, men tror kanskje du har er noe overdrevent fokus på dette, og at du helt sikkert ikke er så vid som du tror. Hvordan penis peker er viktig. Prøv ulike stillinger. Ingen tenker at man vil bytte til en stilling pga man er vid.
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ute etter folks egne erfaringer for jeg har googlet også. Hva kan man gjøre og hvilke stillinger er best for å skape mer friksjon når penis er veldig tynn og vaginaen veldig våt og noe vid? Vil virkelig få til bedre sex med daten da han er super på alle måter ellers men jeg merker lite av penetreringen og tror han også syns det er litt romslig for han bruker lang tid på å komme! Er det sånn at menn merker like lite som kvinnen når penisstørrelse/vaginastørrelse ikke matcher? 😟 Vi har bare hatt sex en gang og neste gang er litt sånn make it or break it Anonymkode: 82f08...bc9 "Når vi blir kåte nok, kommer ideene frem"😉 Vanligvis synes jeg ikke kvinner er for vide da, selv om jeg har en normal penis på 16cm i omkrets. Men av erfaring hvis enkelte kjennes litt vid eller løs ut, krysser jeg leggene hennes "crossed legs". eller bakfra liggende "prone bone" da blir hun merkbart trangere. Jeg bruker konsekvens engelske ord, fordi det gir bedre søkeresultat. I andre stillinger bruker jeg å knulle som vanlig med to fingre inni, så masserer jeg G-punktet også samtidig.. Andre ganger drar jeg huden over klitten oppover mot magen, og holder press mot symfysen.. det gjør henne også trangere. Sleeve er jo et annet alternativ, men det gir jo ikke samme følelsen for noen av dere.. men enkelte blir jo tent av det også, men det kan ta litt lengre tid til å oppnå orgasmen. Googler du: "cross legs sex-position" "sex-position to tighter sex" så finner du mye stillinger🤗 Endret 18. oktober 2022 av Bamseklemmer
Cornix Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): "Når vi blir kåte nok, kommer ideene frem"😉 Vanligvis synes jeg ikke kvinner er for vide da, selv om jeg har en normal penis på 16cm i omkrets. Men av erfaring hvis enkelte kjennes litt vid eller løs ut, krysser jeg leggene hennes "crossed legs". eller bakfra liggende "prone bone" da blir hun merkbart trangere. Jeg bruker konsekvens engelske ord, fordi det gir bedre søkeresultat. I andre stillinger bruker jeg å knulle som vanlig med to fingre inni, så masserer jeg G-punktet også samtidig.. Andre ganger drar jeg huden over klitten oppover mot magen, og holder press mot symfysen.. det gjør henne også trangere. Sleeve er jo et annet alternativ, men det gir jo ikke samme følelsen for noen av dere.. men enkelte blir jo tent av det også, men det kan ta litt lengre tid til å oppnå orgasmen. Googler du: "cross legs sex-position" "sex-position to tighter sex" så finner du mye stillinger🤗 Normal penis på 16 cm i omkrets? Det er ikke en "normal" (les: gjennomsnittlig) størrelse, det er langt over gjennomsnittet i omkrets. Gjennomsnittlig omkrets er ca. 11 cm. 1
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 Cornix skrev (3 timer siden): Normal penis på 16 cm i omkrets? Det er ikke en "normal" (les: gjennomsnittlig) størrelse, det er langt over gjennomsnittet i omkrets. Gjennomsnittlig omkrets er ca. 11 cm. Neida, den utgjør ingen så stor forskjell i en meget strekkbar vagina..
Cornix Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Neida, den utgjør ingen så stor forskjell i en meget strekkbar vagina.. Jo, den er tykkere enn gjennomsnittet. Det er ikke en diskusjon engang. 1
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 Cornix skrev (2 minutter siden): Jo, den er tykkere enn gjennomsnittet. Det er ikke en diskusjon engang. Hvorfor tar du opp dette da? Forresten det første jeg skrev er litt uavhengig av tykkelse.. for enkelte kvinner er ekstremt våt, og da blir jo friksjonen mindre😇
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar du opp dette da? Hvem tok opp hva først, bamse? Kunne du ikke svare i tråden, uten at noen skulle tro du har en tynn pikk? Legg merke til det samme, i alle penistråder; "selv er jeg 23/18, men dere med små kan jo bare gjøre sånn og sånn". Anonymkode: 886a7...66f 1 1
Cornix Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Hvorfor tar du opp dette da? Forresten det første jeg skrev er litt uavhengig av tykkelse.. for enkelte kvinner er ekstremt våt, og da blir jo friksjonen mindre😇 Hvorfor påpeker du din egen størrelse og at den er "normal"? Den er jo ikke det. Aldri hatt problemer med friksjon uansett hvor våt jeg enn måtte være. Og dette med menn med gjennomsnittlig omkrets. Sikker på at du har målt omkrets riktig? Høres jo ikke sånn ut. Men fint at du gir TS gode råd. Fint med råd fra noen som er godt kjent med problemet. 1
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2022 #14 Skrevet 18. oktober 2022 Cornix skrev (11 minutter siden): Hvorfor påpeker du din egen størrelse og at den er "normal"? Den er jo ikke det. Aldri hatt problemer med friksjon uansett hvor våt jeg enn måtte være. Og dette med menn med gjennomsnittlig omkrets. Sikker på at du har målt omkrets riktig? Høres jo ikke sånn ut. Men fint at du gir TS gode råd. Fint med råd fra noen som er godt kjent med problemet. Alt er så relativt hva alle "føler" skjønner du 😅 Hva er egentlig trang og hva er egentlig vid? Og hva blir "normal" størrelse da? Vi må vel alle knulle med det utsyret vi har, og finne løsninger etter slik vi er skapt😉
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Skrevet 18. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Alt er så relativt hva alle "føler" skjønner du 😅 Hva er egentlig trang og hva er egentlig vid? Og hva blir "normal" størrelse da? Vi må vel alle knulle med det utsyret vi har, og finne løsninger etter slik vi er skapt😉 Joda, men du liker jo å komme med litt selvskryt og 16 cm i omkrets er ikke tynn eller gjennomsnittlig. Anonymkode: b0cfa...deb 1 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. oktober 2022 #16 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Prøv å ligge i skje! 😉🥄🥄 Eller misjonær med bena dine samlet. Anonymkode: 2ba68...3e5 Det er så deilig å ta beina opp og helt sammen! Så penetrere:) kjenner det begynner å bli en stund siden sist her😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå