AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg har datet en fyr i et år nå. Har vært veldig fint, og vi har hatt god tid begge to ift å gå inn i et forhold . I helgen spurte jeg hva han tenkte videre med oss iom at jeg har i det siste tenkt på at det hadde vært greit å avklare det litt mer . Da svarte han at : jeg ser på det slik at jeg har en god venninne som er blitt noe mer enn bare en veninne. Og at det var meg han så i fremtiden . Ville dere tolket det slik at han vil bli sammen med meg ? Anonymkode: b0d9b...308 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Nei hadde sett det som han mente pulevenner men prøvde å pynte litt på det. Når dere har holdt på et år og du fortsatt ikke vet om han er forelsket og vil etablere fremtiden med deg da er han ikke interessert på den måten rett og slett...desverre.. Anonymkode: 3accf...b7c 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei hadde sett det som han mente pulevenner men prøvde å pynte litt på det. Når dere har holdt på et år og du fortsatt ikke vet om han er forelsket og vil etablere fremtiden med deg da er han ikke interessert på den måten rett og slett...desverre.. Anonymkode: 3accf...b7c Mulig du har rett.. men det virker litt rart det og, da vi slettes ikke alltid har sex når vi treffes. Det at vi har datet et helt år uten å komme videre, har vært begge sitt valg til nå, da det et barn involvert og vi har begge bagasje fra tidligere forhold vi vil bli helt ferdig med før vi går inn i noe nytt. Han er flink å gi meg anerkjennelse og kjærlighet på flere måter . Anonymkode: b0d9b...308
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei hadde sett det som han mente pulevenner men prøvde å pynte litt på det. Når dere har holdt på et år og du fortsatt ikke vet om han er forelsket og vil etablere fremtiden med deg da er han ikke interessert på den måten rett og slett...desverre.. Anonymkode: 3accf...b7c Ikke enig. Han ser en fremtid med henne. Anonymkode: c9150...cee
Arca Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Du må se på hva han gjør. Det er det som teller.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da svarte han at : jeg ser på det slik at jeg har en god venninne som er blitt noe mer enn bare en veninne. Og at det var meg han så i fremtiden Mann her. Dette er jo umulig å vite, men det er en litt vag formulering. Jeg ser for meg to voksne mennesker som møtes, og der man egentlig har lyst til å kjenne på bobler og forelskelse. Men hva så når det ikke oppstår? Etter et år med "godt" og "greit nok", så begynner han kanskje å tenke at det var slik det ble? Jeg er en godt voksen mann, som prøver å date nå. Hva jeg kan forvente av egne følelser oppi dette, er noe av det som er skummelt. Anonymkode: 6303f...c5f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 Han vil ha deg på gress. Altfor unnvikende svar. Hvis du vil noe mer, så er det absolutt ikke for tidlig for å kunne forvente noe mer konkret. Virker ikke som han har det travelt. Og en gang i fremtiden?? Hva betyr det?? Flere år frem? Nei - ikke godt nok!! Anonymkode: c304b...e87
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg tror du vet hva han mener. Anonymkode: 98506...39b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 Han pakker det fint inn. Ikke hør på hva han sier, ord er tomme. Se på hva han gjør. Er dere offentlig? Et år er altfor lenge i datingfase/blikjent fase. Eller har han det veldig fint uten forpliktelser? Anonymkode: 6d894...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå