Gå til innhold

For dere som påstår at kvinner ikke sikter oppover..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart vi sikter oppover, det er da vel ingen som sikter nedover??

Anonymkode: f0f27...66d

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet

Alle sikter vel oppover på en eller annen måte; noen setter utseende og kropp høyt, andre intelligens, sosial status, økonomi, utdannelse eller annet. Tror de færreste søker etter noen som er styggere og fattigere enn de selv.

Anonymkode: f14f7...9bc

• Liker 16
Gjest AprilRyan
Skrevet

Alle ønsker vel det beste de kan få og det gjelder vel ikke kun kvinner. Eller skal man bruke de mennene som har som et eneste krav at kvinnen må være slank når en snakker om hva slags krav en får lov til å ha i en partner. Få krav gjør heller ikke at et forhold kommer til å fungere i det lange løp og det å kun ha krav til utseendet er heller ingen oppskrift på suksess, men for mange og rigide krav gjør også at man kan ende opp alene. Så spørs det hvor mye man ønsker å fire på kravene for å inngå et forhold med noen, for ganske mange er ikke interessert i et forhold med hvem som helst.

Nå kan en jo sette sine tvil til hvor godt det tv-programmet det refereres til i artikkelen egentlig fungerte. Folk som i teorien skulle passe sammen gjorde ikke det, men så er man kanskje ikke alltid like flink til å være fornuftig når en velger partner og masse andre ting som spiller inn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Les denne litt eldre artikkelen:

https://www.nettavisen.no/livsstil/ekspertpanelet-med-oppfordring-til-single-damer-mange-star-i-fare-for-a-ikke-finne-en-kjareste/s/12-95-3423915694

Eller mener dere at disse ekspertene tar feil og at du klarer å overstyre dine biologisk instinkter? 

Kjør diskusjon! 

Anonymkode: ec9f7...83a

Tør påstå dette gjelder menn i større grad da, men de ser ikke på det som oppover, de sidestiller seg selv med de heiteste babsene. 🤭

Anonymkode: f3ad6...77b

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tør påstå dette gjelder menn i større grad da, men de ser ikke på det som oppover, de sidestiller seg selv med de heiteste babsene. 🤭

Anonymkode: f3ad6...77b

Nå er det vel strengt talt kvinner som holder på sånn. Får seg en tindermatch eller har en FF tilværelse med en 9 eller 10/10 mann, så tror hun at hun virkelig er 9 eller 10 selv. 

Anonymkode: e73f5...0cc

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det vel strengt talt kvinner som holder på sånn. Får seg en tindermatch eller har en FF tilværelse med en 9 eller 10/10 mann, så tror hun at hun virkelig er 9 eller 10 selv. 

Nei det tror hun ikke. Hun vet godt at hun sikter høyt, men hvorfor skal hun bry seg om det når hun vet at menn er så lett på tråden at hun lett får sex uansett hvem hun prøver seg på?

Hvis menn synes det er et problem at kvinner sikter for høyt, så er det menn selv som sitter på løsningen; slutt å ha sex med alle som byr seg frem.

Anonymkode: 36bbc...6cb

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er så enkelt som at når dere kvinner sikter oppover så blir det aldri noe seriøst. Dere må finne menn på deres nivå både fysisk og psykisk. Da kan mam utfylle hverandre og det blir mer "likestilling" i forholdet. Dere må også ha noe å tilby mannen, ikke bare ha masse div. krav. Men som det nevnes i artikkelen, det ligger i deres natur. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har fått mye tyn siste to årene om at jeg må senke kravene....det er ikke mulig, har ingen krav, vil bare helt ærlig og oppriktig virkelig ikke ha ett forhold...mange jeg avviser går da i en tirade om at nå må jeg faen meg gi meg for de er da gode nok....joda, mer enn gode nok, jeg vil bare ikke ha ett forhold...jeg skal da vel ikke måtte ha ett forhold ellers så har jeg liksom påstått at jeg er bedre enn alle mennene jeg ikke vil ha....

At man ikke vil ha noen er jo ikke fordi de ikke er gode nok, da jeg var interessert i forhold ville jeg jo ikke ha alle som var "gode nok", det må jo være ett eller annet ubestemmelig jeg ikke kan peke på der, som gjøre at man blir forelsket...ikke?

Anonymkode: b75c0...cfd

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva menes med å senke kravene? Skal man da gå etter noen med et mindre pent utseende, eller noen med lav utdanning/inntekt? Det er da vel ikke bare de «pene» som er å sikte høyt? 

Anonymkode: f0f27...66d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Les denne litt eldre artikkelen:

https://www.nettavisen.no/livsstil/ekspertpanelet-med-oppfordring-til-single-damer-mange-star-i-fare-for-a-ikke-finne-en-kjareste/s/12-95-3423915694

Eller mener dere at disse ekspertene tar feil og at du klarer å overstyre dine biologisk instinkter? 

Kjør diskusjon! 

Fra vitenskapssiden «Nettavisen»😂

Hvor kommer det biologiske inn? «Biologiske instinkter», altså.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er så enkelt som at når dere kvinner sikter oppover så blir det aldri noe seriøst. Dere må finne menn på deres nivå både fysisk og psykisk. Da kan mam utfylle hverandre og det blir mer "likestilling" i forholdet. Dere må også ha noe å tilby mannen, ikke bare ha masse div. krav. Men som det nevnes i artikkelen, det ligger i deres natur. 

Har alle et tall i panna eller? I alle disse diskusjonene er det alltid noen som deg som kommer med dette her, "finn noen på ditt nivå". Finn noen med samme markedsverdi som deg selv. Som om det er så jævlig lett å vurdere? Ah ja, han er ca. 6,37, nei uff da har jeg ikke sjans for jeg ligger jo på bare 3,62. 

Anonymkode: 9127c...466

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det tror hun ikke. Hun vet godt at hun sikter høyt, men hvorfor skal hun bry seg om det når hun vet at menn er så lett på tråden at hun lett får sex uansett hvem hun prøver seg på?

Hvis menn synes det er et problem at kvinner sikter for høyt, så er det menn selv som sitter på løsningen; slutt å ha sex med alle som byr seg frem.

Anonymkode: 36bbc...6cb

Nei nei, det er en langt mer bærekraftig løsning at damer fortsetter å være uspiselige og at et lite knippe menn får all sexen.

Dessuten er det snakk om å få forhold, ikke det å få seg sex. Det at en mindre attraktiv dame prøver seg på menn over sin liga og har sex med han betyr ikke at hun nødvendigvis får en ring på fingeren. Men etter å ha vært bortpå flere menn som er langt bedre enn henne, så tror hun oppriktig at dette er hennes verdi på datingmarkedet.

• Liker 1
Skrevet
MapleSirup skrev (1 minutt siden):

Fra vitenskapssiden «Nettavisen»😂

Hvor kommer det biologiske inn? «Biologiske instinkter», altså.

Kvinner har alltid hatt lyst på "alpha" hannen, henger igjen fra steinalderen. Hvorfor? Jo fordi han har mer ressurser og ofte gode gener. Anbefaler deg å lære litt grunnleggende biologi

• Nyttig 2
Skrevet

Da er det vel det jeg har gjort da… Som har sendt både han med muskler og utseende og han med millioner på kontoen på dør. Men lever fint med han jeg har i dag, og ingen planer om å bytte han ut. Han er pen nok for meg og har evig nok med penger til at vi klarer oss fint.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har alle et tall i panna eller? I alle disse diskusjonene er det alltid noen som deg som kommer med dette her, "finn noen på ditt nivå". Finn noen med samme markedsverdi som deg selv. Som om det er så jævlig lett å vurdere? Ah ja, han er ca. 6,37, nei uff da har jeg ikke sjans for jeg ligger jo på bare 3,62. 

Nei nei… Det står jo under høyre foten😝 Å dele mennesker inn i nivå eller sette et tall på verdien til en person er for meg det dummeste jeg noen gang har hørt om.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn er ganske flinke til å sette et nummer på en kvinne og vite hvor attraktiv hun er. Det er kvinner som har et forskrudd syn på menn og ikke veit hvordan de skal rangere dem. Det hele avhenger av hva slags oppmerksomhet hun får fra menn, hvilke menn andre kvinner vil ha, osv.

Dp76ujlVAAAFDt6.jpg

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn er ganske flinke til å sette et nummer på en kvinne og vite hvor attraktiv hun er. Det er kvinner som har et forskrudd syn på menn og ikke veit hvordan de skal rangere dem. Det hele avhenger av hva slags oppmerksomhet hun får fra menn, hvilke menn andre kvinner vil ha, osv.

Dp76ujlVAAAFDt6.jpg

Åja skjønner, det er kvinnene som er dumme og som setter for høyt tall på seg selv. Hvor mye vil du anslå at de feilvurderer? Bare sånn at de kan huske på å trekke fra X på den verdien de først kom frem til.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Grafene ovenfor viser i grunn mye av problemet i dating markedet.  Når kvinner skal velge menn som er gjennomsnittlige eller så vidt over snittet. Så går de alle for topp 20. I tillegg så sikter de oppover på alle mulige andre felt også. Er ikke rart at datingmarkedet blir som det blir da.

Endret av LuOiOO
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kvinner har alltid hatt lyst på "alpha" hannen, henger igjen fra steinalderen. Hvorfor? Jo fordi han har mer ressurser og ofte gode gener. Anbefaler deg å lære litt grunnleggende biologi

Kvinner lever ikke i steinalderen lenger. Den gang da (også) var dessuten kvinner svært selvstendig og det er ingenting historisk som peker mot valg av alfahann da. Anbefaler deg å lese nesten hva som helst fra en god kilde.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja jeg sikter oppover. Hvorfor i helsikes skulle jeg sikte nedover og ta til takke med noe ræl? Bare menn gidder det fordi de er desperate etter sex og vaskehjelp så da tar de heller ei stygg ei og hatefucker fordi de hater kvinner siden de ikke fikk en modelldame, enn å leve singel og lykkelig sånn som damer gjør hvis de ikke får seg kjæreste.

Anonymkode: ab531...99b

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...