Gå til innhold

Har slanka meg men får ikke vekk valkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide å være tynn som en strek og gikk opp i vekt under covid. Hele 14 kilo og to-tre klesstørrelser opp fra stranden xs/s til l/xl. Nå har jeg gått ned igjen til str s/m og er 5 kilo unna vekten jeg hadde, ser slank ut når jeg står nå men så fort jeg sitter eller bøyer meg har jeg to tre store valker som gjør at jeg ser ut som str xl alikevel! Vil de forsvinne når jeg taper de siste 5 kiloene eller er det sånn at dette fettet og mageflesket sitter for alltid når det først har kommet på?  

Anonymkode: dc1e5...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleide å være tynn som en strek og gikk opp i vekt under covid. Hele 14 kilo og to-tre klesstørrelser opp fra stranden xs/s til l/xl. Nå har jeg gått ned igjen til str s/m og er 5 kilo unna vekten jeg hadde, ser slank ut når jeg står nå men så fort jeg sitter eller bøyer meg har jeg to tre store valker som gjør at jeg ser ut som str xl alikevel! Vil de forsvinne når jeg taper de siste 5 kiloene eller er det sånn at dette fettet og mageflesket sitter for alltid når det først har kommet på?  

Stranden skal stå størrelse

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har vel dårlig med muskler og kjernemusklatur, bare hud og fett. 

Anonymkode: 621b7...b57

Skrevet

Min erfaring er at man aldri ser helt ut som før etter vektendring.

Anonymkode: 2b0d2...934

• Liker 1
Skrevet

Enten trene eller operere.

Anonymkode: edc5f...d64

Skrevet

Styrketrening vil hjelpe 

Anonymkode: db300...5bc

Skrevet

Styrketrening👌🏼 Det former og strammer kroppen raskt. Ikke saltrening i gruppe ala husmortrim, men typ CrossFit.

Anonymkode: 402af...30f

Skrevet

Jeg ser veldig forskjellig ut på 65 og 60 kg. Ganske flat mage stående også på 65, men sittende får jeg litt valker. Jeg holder selv på å gå ned fra 65 til 60 nå, og vet av erfaring at magen blir som før når jeg har nådd vekten. Men jeg trener magen 4-6 ganger i uken også da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...