AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg pleide å være tynn som en strek og gikk opp i vekt under covid. Hele 14 kilo og to-tre klesstørrelser opp fra stranden xs/s til l/xl. Nå har jeg gått ned igjen til str s/m og er 5 kilo unna vekten jeg hadde, ser slank ut når jeg står nå men så fort jeg sitter eller bøyer meg har jeg to tre store valker som gjør at jeg ser ut som str xl alikevel! Vil de forsvinne når jeg taper de siste 5 kiloene eller er det sånn at dette fettet og mageflesket sitter for alltid når det først har kommet på? Anonymkode: dc1e5...593
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleide å være tynn som en strek og gikk opp i vekt under covid. Hele 14 kilo og to-tre klesstørrelser opp fra stranden xs/s til l/xl. Nå har jeg gått ned igjen til str s/m og er 5 kilo unna vekten jeg hadde, ser slank ut når jeg står nå men så fort jeg sitter eller bøyer meg har jeg to tre store valker som gjør at jeg ser ut som str xl alikevel! Vil de forsvinne når jeg taper de siste 5 kiloene eller er det sånn at dette fettet og mageflesket sitter for alltid når det først har kommet på? Anonymkode: dc1e5...593 Stranden skal stå størrelse Anonymkode: dc1e5...593
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pleide å være tynn som en strek og gikk opp i vekt under covid. Hele 14 kilo og to-tre klesstørrelser opp fra stranden xs/s til l/xl. Nå har jeg gått ned igjen til str s/m og er 5 kilo unna vekten jeg hadde, ser slank ut når jeg står nå men så fort jeg sitter eller bøyer meg har jeg to tre store valker som gjør at jeg ser ut som str xl alikevel! Vil de forsvinne når jeg taper de siste 5 kiloene eller er det sånn at dette fettet og mageflesket sitter for alltid når det først har kommet på? Anonymkode: dc1e5...593 Du har vel dårlig med muskler og kjernemusklatur, bare hud og fett. Anonymkode: 621b7...b57
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 Min erfaring er at man aldri ser helt ut som før etter vektendring. Anonymkode: 2b0d2...934 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Enten trene eller operere. Anonymkode: edc5f...d64
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 Styrketrening vil hjelpe Anonymkode: db300...5bc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 Styrketrening👌🏼 Det former og strammer kroppen raskt. Ikke saltrening i gruppe ala husmortrim, men typ CrossFit. Anonymkode: 402af...30f
Purple_Pixiedust Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg ser veldig forskjellig ut på 65 og 60 kg. Ganske flat mage stående også på 65, men sittende får jeg litt valker. Jeg holder selv på å gå ned fra 65 til 60 nå, og vet av erfaring at magen blir som før når jeg har nådd vekten. Men jeg trener magen 4-6 ganger i uken også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå