AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Er det så lite som det virker? Kan man gå overalt, korte avstander? Drar der hovedsakelig for å se apene og grottene. Forstår jeg det riktig at apene bor oppe på toppen der man tar taubanen til? Noen tips? Anonymkode: 2de5e...e15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Det er lite, og du kan ikke gå over alt pga. at det er et militært område. Men taubana på toppen er der apene er, og god utsikt til gibraltar og Afrika, Libya og Maronko på en godværsdag. Anonymkode: 44bbc...973
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det så lite som det virker? Kan man gå overalt, korte avstander? Drar der hovedsakelig for å se apene og grottene. Forstår jeg det riktig at apene bor oppe på toppen der man tar taubanen til? Noen tips? Anonymkode: 2de5e...e15 Gibraltar er veldig lite, ja - og jeg anbefaler faktisk å ikke ha bil der. Gatene er super-små og trange, et herk å kjøre der. Har aldri hørt om noen aper der, og hvis du drar dit bare for å se aper - ville jeg heller anbefalt Bali. Gibraltar har også et av verdens top 10 mest farligste flyplass. Lykke til 🥲👍🏼 Anonymkode: 109a6...8f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gibraltar er veldig lite, ja - og jeg anbefaler faktisk å ikke ha bil der. Gatene er super-små og trange, et herk å kjøre der. Har aldri hørt om noen aper der, og hvis du drar dit bare for å se aper - ville jeg heller anbefalt Bali. Anonymkode: 109a6...8f3 Er aper oppe på fjellet i Gibraltar Anonymkode: 7ebd8...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå