Gå til innhold

Illeluktende personer på treningssenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpet på en hyggelig tur til treningssenteret med en bekjent i formiddag, men det stinket svette! Har folk sluttet å dusje?

Anonymkode: f6638...254

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

At det lukter svette på et treningssenteret er jo ikke så veldig rart.

Skrevet

Åh stakkars deg. For en lidelse du måtte holde ut. 

Skrevet

dette er vel bare en av grunnene til at jeg egentlig liker aller best å trene utendørs i friluft, i stedet for å måtte betale for svindyre og inneklemte treningsstudio.

hvis man tilfeldigvis går forbi noen andre, så henger eventuelle lukter aldri igjen særlig lenge etter dem. Mye verre i små lokaler, uten all verdens sirkulasjon. :rodmer: 

Anonymkode: fa730...bda

Skrevet

Mange kan ikke å behandle syntetisk treningstøy, og forstår ikke at det stinker svette etter en trening.

Anonymkode: c2ec4...0b0

• Liker 2
Skrevet

Herregud ts....

La folk være svette på trening, jezuz christ.

Stikk en annen plass om du ikke vil lukte svette. Har ingenting med at folk IKKE dusjer, men på ett treningssenter svetter folk flest, FORDI MAN OFTE DRIVER MED INTENSIV TRENING, SOM GJØR AT MAN SVETTER.

Anonymkode: ac5b4...a06

• Liker 2
Skrevet

Æsj, begynner du å svette under trening? Hva med å vise hensyn for de andre på senteret? Seriøst jeg legger ned vektene så fort jeg kjenner en svettedråpe av hensyn til andre, hvorfor kan ikke alle gjøre det?.

Anonymkode: 62767...7bb

• Liker 1
Skrevet

Frisk svette lukter ikke, så folk svetter fordi de har skitne trenings t skjorter på seg eller ikke har dusjet på en stund.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Frisk svette lukter ikke, så folk svetter fordi de har skitne trenings t skjorter på seg eller ikke har dusjet på en stund.

Og at det lukter rumpesvette. Det er mange gutter/menn som ikke vasker ræva etter de har bæsjet. Og når de svetter og det blander seg med bæsjerumpa blir det en umiskjennelig bæsjesvettelukt..

Anonymkode: ea979...251

Skrevet

Finn ett annet senter.

Store lokaler med oppegående folk, lukter ikke.

Har trent fast på sentere i veldig mange år. Veldig sjelden jeg kjenner svettelukt.

Er da gjerne fra en og annen tenåringsgutt som er innom.

Anonymkode: 6f44f...6d5

Skrevet

Fy faen! Hvordan våger folk å svette av fysiske aktiviteter i nærheten av meg!? Jeg er hovedkarakteren her i verden og alt er sentrert rundt meg og mine behov og jeg er på treningssenteret for å se insta-perfekt ut og ikke bli torturert av svette! 😭😭

Anonymkode: 3dd70...e9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...