AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Håpet på en hyggelig tur til treningssenteret med en bekjent i formiddag, men det stinket svette! Har folk sluttet å dusje? Anonymkode: f6638...254
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 At det lukter svette på et treningssenteret er jo ikke så veldig rart.
Muskath Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Åh stakkars deg. For en lidelse du måtte holde ut.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 dette er vel bare en av grunnene til at jeg egentlig liker aller best å trene utendørs i friluft, i stedet for å måtte betale for svindyre og inneklemte treningsstudio. hvis man tilfeldigvis går forbi noen andre, så henger eventuelle lukter aldri igjen særlig lenge etter dem. Mye verre i små lokaler, uten all verdens sirkulasjon. Anonymkode: fa730...bda
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Mange kan ikke å behandle syntetisk treningstøy, og forstår ikke at det stinker svette etter en trening. Anonymkode: c2ec4...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 Herregud ts.... La folk være svette på trening, jezuz christ. Stikk en annen plass om du ikke vil lukte svette. Har ingenting med at folk IKKE dusjer, men på ett treningssenter svetter folk flest, FORDI MAN OFTE DRIVER MED INTENSIV TRENING, SOM GJØR AT MAN SVETTER. Anonymkode: ac5b4...a06 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 Æsj, begynner du å svette under trening? Hva med å vise hensyn for de andre på senteret? Seriøst jeg legger ned vektene så fort jeg kjenner en svettedråpe av hensyn til andre, hvorfor kan ikke alle gjøre det?. Anonymkode: 62767...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Frisk svette lukter ikke, så folk svetter fordi de har skitne trenings t skjorter på seg eller ikke har dusjet på en stund. Anonymkode: c2ec4...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Frisk svette lukter ikke, så folk svetter fordi de har skitne trenings t skjorter på seg eller ikke har dusjet på en stund. Anonymkode: c2ec4...0b0 Og at det lukter rumpesvette. Det er mange gutter/menn som ikke vasker ræva etter de har bæsjet. Og når de svetter og det blander seg med bæsjerumpa blir det en umiskjennelig bæsjesvettelukt.. Anonymkode: ea979...251
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 Finn ett annet senter. Store lokaler med oppegående folk, lukter ikke. Har trent fast på sentere i veldig mange år. Veldig sjelden jeg kjenner svettelukt. Er da gjerne fra en og annen tenåringsgutt som er innom. Anonymkode: 6f44f...6d5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 Fy faen! Hvordan våger folk å svette av fysiske aktiviteter i nærheten av meg!? Jeg er hovedkarakteren her i verden og alt er sentrert rundt meg og mine behov og jeg er på treningssenteret for å se insta-perfekt ut og ikke bli torturert av svette! 😭😭 Anonymkode: 3dd70...e9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå