Gå til innhold

Shampoobar - noen som har prøvd og vært fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle være litt mer miljøvennlig ved å skifte ut shampooflaska med en shampoobar som lovet ingen overgangsperiode. 

Etter første vask var håret silkemykt og fint. Dagen etter var det så fett at det så ut som jeg aldri hadde vaska håret. Jeg prøvde hardt å like den, men måtte gi opp etter to og en halv uke med samme resultat. Siste dagen merket jeg at håret luktet skikkelig vondt, rett og slett harskt. Jeg har vært nøye med å skylle ut, så det har ikke bygget seg opp. Og jeg skummet godt i hendene før jeg tok det i håret så jeg ikke skulle få restet av såpa.

Endte med å krype tilbake til vanlig shampoo. Har lyst til å prøve flere, men orker ikke gå rundt med fett hår som stinker! 

Er det noen dette har fungert for? Jeg hører jo aldri om folk som faktisk bruker det fast. Tips og triks mottas! 

Anonymkode: 0121c...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte jeg skulle være litt mer miljøvennlig ved å skifte ut shampooflaska med en shampoobar som lovet ingen overgangsperiode. 

Etter første vask var håret silkemykt og fint. Dagen etter var det så fett at det så ut som jeg aldri hadde vaska håret. Jeg prøvde hardt å like den, men måtte gi opp etter to og en halv uke med samme resultat. Siste dagen merket jeg at håret luktet skikkelig vondt, rett og slett harskt. Jeg har vært nøye med å skylle ut, så det har ikke bygget seg opp. Og jeg skummet godt i hendene før jeg tok det i håret så jeg ikke skulle få restet av såpa.

Endte med å krype tilbake til vanlig shampoo. Har lyst til å prøve flere, men orker ikke gå rundt med fett hår som stinker! 

Er det noen dette har fungert for? Jeg hører jo aldri om folk som faktisk bruker det fast. Tips og triks mottas! 

Anonymkode: 0121c...c95

Hvilken shampo bar prøvde du?

Det fins jo så mange forskjellige,både merker og tilpasset de forskjellige hårtypene.

Ja jeg er veldig fornøyd med både shampo og balsam bar.

Akkurat nå bruker jeg disse fra foamie.

image.png.f43165eb305d5e84397adb8504ede3cc.png

image.png.ec6eaba3cef41660a6ce116583cf8291.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...